ترافیک در محور چالوس سنگین است

به گزارش گروه سرگرمی، براساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، ترافیک در محور چالوس جهت (جنوب به شمال) سنگین و تردد در محور های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در جهت رفت و برگشت روان است.

ترافیک در محور چالوس سنگین است

به گزارش ایرنا، براساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2457 ترددشمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 1.0 درصد افزایش را نشان می دهد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محور های مسدود و ممنوع، سایر محور های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

بعلاوه سهم وسایل نقلیه سنگین 11.8 درصد، اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

بر این اساس، ترافیک سنگین در محور چالوس راستا (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده های وینه و تردد روان در محور های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در راستا رفت و برگشت گزارش شده است.

بعلاوه محور های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2068

به "ترافیک در محور چالوس سنگین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک در محور چالوس سنگین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید