بانک: 135 میلیارد دلار کالا طی 7 سال اخیر از مناطق آزاد صادر شد

به گزارش گروه سرگرمی، تهران (پانا) - دبیر شورای مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه مالی می گوید طی7 سال گذشته حدود 135 میلیارد دلار از مناطق آزاد و ویژه به خارج از کشور صادر شده است.

بانک: 135 میلیارد دلار کالا طی 7 سال اخیر از مناطق آزاد صادر شد

مرتضی بانک دبیر شورای مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه مالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت پس از حضور در کمیسیون صنایع و معادن درباره موضوعات آنالیز شده در این جلسه، گفت: گزارشی از ایجاد پنجره واحد خدمات الکترونیک در مناطق آزاد، برنامه های مالی مربوط به جهش فراوری و اقدامات در دست اجرا در این مناطق ارائه شد.

وی ایجاد پنجره واحد خدمات الکترونیک را یکی از اقدامات ارزنده انجام شده در مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه مالی برشمرد و اضافه نمود: تا به امروز حدود 125 خدمت شامل ثبت سفارش، گمرک، ثبت شرکت، نحوه اخذ مجوزها، فعالیت های فراوریی، فرآیند ارزش اضافه نموده و... به صورت یکپارچه به وسیله این پنجره به فعالان مالی، گردشگران و تمامی دستگاه های نظارتی ارائه می گردد.

بانک اضافه نمود: تا سرانجام سال 200 خدمت در پنجره واحد خدمات الکترونیک ارائه می گردد و این تعداد تا اواسط سال آینده به حدود 300 خدمت خواهد رسید، با تحقق این مهم تمامی فعالیت های مناطق آزاد در مجموعه ای یکپارچه انجام می گردد که با تحقق آن سهولت کسب و کار، تقویت نظارت، سرعت در ارائه خدمات و... ممکن خواهد شد.

دبیر شورای مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه مالی ادامه داد: طی7 سال گذشته حدود 135 میلیارد دلار صادرات از مناطق آزاد و ویژه به خارج از کشور انجام گرفته است./

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1254

به "بانک: 135 میلیارد دلار کالا طی 7 سال اخیر از مناطق آزاد صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک: 135 میلیارد دلار کالا طی 7 سال اخیر از مناطق آزاد صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید