تور هند ارزان: امیرعبداللهیان: به کوشش ها برای توسعه همه جانبه روابط با هند ادامه می دهیم

به گزارش گروه سرگرمی، وزیر امور خارجه ضمن تبریک روز جمهوری در هند، در توئیتی نوشت: به کوشش ها برای توسعه هر چه بیش تر و همه جانبه روابط در سطوح دوجانبه، منطقه ای و در مجامع بین المللی ادامه می دهیم.

تور هند ارزان: امیرعبداللهیان: به کوشش ها برای توسعه همه جانبه روابط با هند ادامه می دهیم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی نوشت: صمیمانه ترین آروزها برای همکارم وزیر امور خارجه هند آقای جایشانکار و بعلاوه دولت و ملت جمهوری هند برای جشن روز جمهوری در این کشور.

وی اضافه کرد: به کوشش ها برای توسعه هر چه بیشتر و همه جانبه روابط در سطوح دوجانبه، منطقه ای و در مجامع بین المللی ادامه می دهیم.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه و در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد که هفته آینده به هند و سریلانکا سفر خواهد نمود و اضافه کرد: در این سفر چند هدف را دنبال می کنیم اولا همتای من در چهار ماه گذشته دو بار به ایران سفر نموده و ما از روابط سیاسی و مالی با هند برخورداریم و موضوعات متنوع سیاسی، مالی و همکاری ها در حوزه فناوری بین دو کشور جریان دارد. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1936

به "تور هند ارزان: امیرعبداللهیان: به کوشش ها برای توسعه همه جانبه روابط با هند ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: امیرعبداللهیان: به کوشش ها برای توسعه همه جانبه روابط با هند ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید