افزایش اعتماد عمومی به وسیله ارتقاء فرهنگ سازمانی اولویت مهم اصلاح ساختار اداری است

به گزارش گروه سرگرمی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی: افزایش اعتماد عمومی به وسیله ارتقاء فرهنگ سازمانی، شفافیت و ارتقاء سلامت اداری اولویت مهم اصلاح ساختار اداری است.

افزایش اعتماد عمومی به وسیله ارتقاء فرهنگ سازمانی اولویت مهم اصلاح ساختار اداری است

به گزارش خبرنگار از ،حضرتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی گفت: در جلسه شورای اداری استان و آئین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان در قالب جشنواره شهید رجایی که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار گردید، گفت: برگزاری جشنواره شهید رجایی فرصت مغتنمی است جهت ارائه گزارش دولت به مردم و بستر مناسبی است برای اینکه دولت و کارگزاران نظام به خلق و خوی و سبک زندگی شهیدان رجائی و باهنر مطلع و با تاسی از رفتار این شهیدان در راه خدمت صادقانه به مردم گام بردارند.

حضرتی هدف جشنواره شهید رجایی را فراهم نمودن شرایط لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم توسط دستگاه های اجرائی در راستای بهبود شرایط عمومی جامعه و اقشار مختلف مردم عنوان نمود.

او اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای تحقق اهداف بلند جشنواره شهید رجایی و اصلاح و بهبود نظام اداری از سال 1393 با تصویب نقشه راه اصلاح نظام اداری و ابلاغ برنامه جامع تحول اداری همیشه بدنبال کارآمدی نظام و ارتقاء بهره وری دستگاه های اجرایی بوده است

او ادامه داد: با روی کار آمدن دولت دوازدهم نیز برنامه های قبلی مورد بازنگری و تجدید نظر نهاده شد و برنامه جامع تحول اداری با افزودن 2 برنامه تحت عنوان، شفافیت و ارتقاء سلامت اداری و مدیریت بهره وری به برنامه های قبلی با 10 برنامه به همراه راهبرد ها و سیاست های اجرایی به تصویب رساند.

او با تشریح اقدات صورت گرفته در اصلاح و بهبود نظام اداری آذربایجان غربی گفت: در ادامه روند مثبت اصلاح ساختار اداری استان، در سال جاری شعار اولویت دار نظام اداری، افزایش اعتماد عمومی به وسیله ارتقاء فرهنگ سازمانی، شفافیت و ارتقاء سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک خواهد بود.

حضرتی ادامه داد: انتظار این است تمام مدیران و کارکنان دستگاه های اجرائی استان با کوشش مضاعف در انجام وظایف محوله و رسیدگی مجدانه و از روی تعهد به امور مردم و مراجعان در جهت تحقق کامل این شعار اهتمام جدی داشته باشند.

او در خاتمه گزارشی از روند برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان ارائه و از کوشش تمامی دست اندرکاران این جشنواره قدردانی کرد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 299

به "افزایش اعتماد عمومی به وسیله ارتقاء فرهنگ سازمانی اولویت مهم اصلاح ساختار اداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اعتماد عمومی به وسیله ارتقاء فرهنگ سازمانی اولویت مهم اصلاح ساختار اداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید