افتتاح اولین مجموعه استودیوی فراوری محتوای الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی اولین مجموعه استودیوی فراوری محتوای الکترونیکی در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضویافتتاح شد.

افتتاح اولین مجموعه استودیوی فراوری محتوای الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی برای ویزای دانشجویی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

حسین خنیفر، امروز 6 بهمن ماه در مراسم افتتاحیه استودیوی فراوری محتوای الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی اظهار کرد: آموزش های الکترونیکی سطح چهارم آموزش های دنیا است و خصوصا در اواسط قرن بیستم ما شاهد چهار سطح آموزشی بودیم که سطح چهارم آن آموزش های چند رسانه ای است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: ساخت استودیو در دانشگاه فرهنگیان در راستای ورود به سطح چهارم آموزشی است. ما باید آموزش های خود را به این سمت پیش ببریم. این استودیو در خدمت غنی کردن آموزش ها است و با بحث آموزش های مجازی کمی متفاوت است. ما در این استودیو شاهد غنی سازی دروس موجودمان خواهیم بود که به صورت عملیاتی تر شوند.

رمضان نیری، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، در بخش دیگری از این مراسم اعلام نمود: این مکان با قدمت 45سال ساخت و ساختمانی مخروبه بود که هیچ استفاده خاصی نداشت. تمام این استودیو از نو ساخته شده و بخش های سخت افزاری مفیدی در این استودیو تهیه شده است. باتوجه به دانش موضوعی معلم، جذب و ورودی های مناسبی که داریم، یکی از دغدغه های دانشجومعلمان فارغ التحصیل شده تا به حال در بحث مهارت های تدریس، مدیریت کلاس و... بوده است. قبل از شکل گیری این استودیو هم ما طرحی را آزمایش کردیم تحت عنوان پایگاه تمرین معلمی، که این طرح 20 آیتم دارد.

وی بیان نمود: ما در این مکان تمام فایل های تدریس پیروز، کتب آموزشی، بیش از 5 هزار ساعت آموزش پیروز دبیران کشور و... را جمع بندی نموده ایم. اینجا مکانی مناسب شده که دانشجو می تواند جست وجو کند و فایل های مختلف تدریس در اختیار او خواهد بود. دانشجویان و اساتید نیز می توانند در اینجا تدریس نمایند. اینجا مکانی فوق العاده ارزشمند است که با برنامه ریزی مناسب می توان از آن به خوبی استفاده کرد. حدودا 300 میلیون برای ساخت و تعمیر این مکان هزینه شده که باید به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد.

حسین رضایی، سرپرست مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: ساخت این استودیو از اسفند 1396 کلید خورده و بودجه ای به مبلغ 133 میلیون تومان به این منظور به سه استان فارس، اذربایجان شرقی و خراسان رضوی به صورت همزمان در اسفندماه 96 داده شده است. متاسفانه این بودجه اختصاصی در دو استان دیگر صرف بخش های دیگر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 710

به "افتتاح اولین مجموعه استودیوی فراوری محتوای الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح اولین مجموعه استودیوی فراوری محتوای الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید