اعتراض فارغ التحصیلان مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد به عدم معین تکلیف گرایش در مدرک تحصیلی خبرنگاران

به گزارش گروه سرگرمی، فارغ التحصیلان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد به عدم مشخص تکلیف گرایش در مدرک تحصیلی خود، مقابل دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان تجمع کردند.

اعتراض فارغ التحصیلان مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد به عدم معین تکلیف گرایش در مدرک تحصیلی خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فارغ التحصیلان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد اخیرا در اعتراض به عدم مشخص تکلیف گرایش در مدرک تحصیلی خود، مقابل دانشگاه علوم پزشکی لرستان تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد هایی به مطالبه گری از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و آزاد بروجرد برای لحاظ شدن گرایش در مدرک تحصیلی صادره پرداختند و درخواست شرکت در طرح نیروی انسانی و آزمون های استخدامی مهندسی پزشکی با گرایش بیوالکتریک را داشتند.

یکی از دانشجویان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد در حاشیه این تجمع در این باره گفت: ما چهار سال رشته مهندسی پزشکی را با گرایش بیوالکتریک خوانده ایم و تمام دروس تخصصی این رشته را گذرانده ایم، اما متاسفانه بعد از فارغ التحصل شدن در مدرک نهایی که به ما داده شده این گرایش را ثبت نکرده اند. همین امر باعث شد که نتوانیم در طرح اختیاری شرکت کنیم. به همین واسطه هم در بحث استخدام به مشکل خوردیم؛ برای حل مسائلمان و لحاظ شدن گرایش در مدرک تحصیلی صادره به تمامی ارگان های مربوطه مراجعه کردیم اما نتیجه ای نداشته و در آخرین پیگیری هایمان، امیرمحمد فراهانی مدیر روابط عمومی صنف متخصصین تجهیزات پزشکی کشور در گفتگویی با خبرنگاران، وعده برطرف مسائل مذکور طی روز های آینده را دادند و همچنان منتظر تحقق این وعده هستیم.

فارغ التحصیلان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد معتقدند که بعد از ثبت نام در این رشته و با گذشت سه ترم، بنا به نظر مدیر گروه قبلی و شرایط دانشکده، گرایش بیوالکتریک برای این رشته انتخاب شد و دانشجویان هم راهی جز قبول این گرایش نداشتند. اما بعد از چهار سال و گذراندن تمام دروس تخصصی گرایش بیوالکتریک، هنگام فارغ التحصیلی و دریافت گواهی موقت متوجه شدند که گرایش بیوالکتریک برای آنان ثبت نشده که در نتیجه آن، بدون ثبت گرایش نتوانستند در طرح شرکت نمایند. این در حالی است که طبق نامه مدیر گروه فعلی و دروس پاس شده، آنان فارغ التحصیل گرایش بیوالکتریک هستند و این گرایش مشمول طرح است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1498

به "اعتراض فارغ التحصیلان مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد به عدم معین تکلیف گرایش در مدرک تحصیلی خبرنگاران" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعتراض فارغ التحصیلان مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد به عدم معین تکلیف گرایش در مدرک تحصیلی خبرنگاران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض فارغ التحصیلان مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد به عدم معین تکلیف گرایش در مدرک تحصیلی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید