از آخرین شرایط رضا رویگری در منزل چه خبر؟

به گزارش گروه سرگرمی، دو نفر از مدیران صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از مدیرعامل صندوق روز شنبه 24 اردیبهشت با حضور در منزل رضا رویگری، پیگیر شرایط این هنرمند پس از ترخیص از آسایشگاه کهریزک شدند.

از آخرین شرایط رضا رویگری در منزل چه خبر؟

به گزارش ایسنا، نیکنام حسینی پور، مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این ملاقات با ابراز خرسندی از بهبود نسبی شرایط روحی و جسمی این هنرمند پیشکسوت گفت: باتوجه به تأکید وزیر محترم فرهنگ وارشاد اسلامی برای پی گیری شرایط این هنرمند ویاری های صندوق اعتباری هنرو همراهی سازمان صدا و سیما و تمامی دوستداران و دغدغه مندان هنرمندان کشور آقای رویگری در شرایط مطلوبی قرار گرفتند.

حسینی پور در ادامه اضافه کرد: حفظ کرامت هنرمندان، مهمترین سیاست تمامی نهاد های دست اندرکار فرهنگ و هنر کشور است. صندوق اعتباری هنر نیز در کنار دیگر نهاد های مسئول ودوستداران هنرمندان کوشش می نماید تا مسائل این هنرمند مرتفع گردد و بار دیگر شاهد حضور وی در عرصه های فرهنگ و هنر باشیم.

کریمی معاون اعضاء صندوق نیز با اشاره به ملاقات مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک گفت: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به عنوان نماینده ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر شرایط این هنرمند شدند و بیان کردند با توجه به استقرار آقای رویگری در منزل و احتیاج به خدمات پزشکی، پرستاری ومراقبت های لازم، آمادگی همه جانبه صندوق اعتباری هنر برای یاری در هزینه های درمانی و پرستاری این هنرمند پیشکسوت را اعلام کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: وظیفه ما در صندوق اعتباری هنر حمایت از تمامی اصحاب فرهنگ و هنر کشور است. در چند ساله اخیر نیز از سوی صندوق پیگیر مسائل آقای رضا رویگری بودیم و در حد توان و مقدورات از ایشان حمایت کردیم واین یاری ها همچنان هم ادامه خواهد داشت. پس از این نیز در کنار این هنرمند هستیم تا مسائل جسمی و روحی ایشان به مرور بهبود یابد.

مختارنامه، بوتیک، سال های مشروطه، معصومیت از دست رفته، معراجی ها، دارا و ندار، به کجا چنین شتابان و محله برو و بیا از جمله سریال ها و فیلم هایی سینمایی رویگری است که در چندسال اخیر بدلیل بیماری کمتر شاهد حضور وی در آثار سینمایی و تلویزیونی هستیم.

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2054

به "از آخرین شرایط رضا رویگری در منزل چه خبر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آخرین شرایط رضا رویگری در منزل چه خبر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید