آموزش هتلداری به صنعت گردشگری یاری می نماید

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از فنی و حرفه ای خوزستان، عبدالنبی سواعدی اضافه نمود: با توجه به ظرفیت های موجود خوزستان در جذب گردشگر خارجی، فراوری نیروی انسانی متخصص در بخش هتلداری می تواند صنعت گردشگری و هتلداری را به سمت هتل داری ایرانی ببرد.

آموزش هتلداری به صنعت گردشگری یاری می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

وی گفت: آموزش مربیان و فراگیران رشته هتلداری در کنار راه اندازی هتل های معتبر، می تواند در اشتغال زایی و جلوگیری از خروج سرمایه نقش مهم و مؤثری داشته باشد.

سواعدی اظهار کرد: آموزش مناسب در بخش های مختلف و ترویج آموزش های مهارتی، سرمایه نیروی انسانی را تبدیل به تجارت نیروی انسانی خواهد نمود به طوری که در آینده صدور مربیان را به کشورهای خارجی شاهد خواهیم بود.

وی اضافه نمود: برگزاری دوره های توریسم در خوزستان یکی از برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان برای فراوری نیروهای انسانی در صنعت گردشگری است و می تواند رونق بخش گردشگری را بیش ازپیش کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان مطرح کرد: حمایت و یاری به شرکت های داخلی در صنایع مختلف باعث می گردد تا ابتدا رونق مالی به وجود آید و سپس با ایجاد انگیزه کاری جوانان راه اشتغال خود را بهتر پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 678

به "آموزش هتلداری به صنعت گردشگری یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش هتلداری به صنعت گردشگری یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید