کلودیو براوو در آستانه ترک منچسترسیتی به مقصد لالیگا

به گزارش گروه سرگرمی، دروازه بان ذخیره شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی این تیم را در پنجره جابجایی تابستانی ترک می نماید تا به لیگ اسپانیا برگردد.

کلودیو براوو در آستانه ترک منچسترسیتی به مقصد لالیگا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، کلودیو براوو به زودی به دوران 4 ساله حضورش در منچسترسیتی سرانجام می دهد تا به مانوئل پیگرینی در تیم فوتبال رئال بتیس ملحق گردد.

طبق اعلام سایت گل، براوو که از زمان پیوستن ادرسون موارس به منچسترسیتی در این تیم به یک نیمکت تبدیل شده است، با وجود سن بالایی که دارد (37 سال) قرار است با تیم آبی و سبزپوش باسک قراردادی 4 ساله ببندد که به این ترتیب او را تا 41 سالگی در این تیم نگه می دارد.

براوو سال 2016 به درخواست پپ گواردیولا از بارسلونا خریداری شد اما عملکردش در همان فصل اول آنقدر ضعیف بود که سیتی فصل بعد ادرسون را از بنفیکا خرید. براوو در این فصل مجموعاً 17 بازی در تمامی رقابت ها برای سیتی انجام داد که آن هم به لطف مصدومیت ادرسون بود.

او حال در آستانه عقد قرارداد با سوسیه داد است. روی سیلوا دروازه بان گرانادا گزینه اول بتیس بود اما این باشگاه نتوانست این بازیکن 26 ساله را متقاعد کند و به همین دلیل به درخواست سرمربی جدیدش با براوو وارد مذاکره شد. در همین حال گفته می شد که تیم نیویورک سیتی آمریکا، آرسنال، سلتیک و گالاتاسرای هم خواستار جذب براوو بودند اما ظاهراً خود او با سوسیه داد به توافق رسیده است.

براوو تا زمانی که سیتی در لیگ قهرمانان فصل جاری پیشروی کند در کنار این تیم خواهد بود و پس از آن از شاگردان گواردیولا جدا می گردد. سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیک قهرمانان اروپا به مصاف لیون می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1129

به "کلودیو براوو در آستانه ترک منچسترسیتی به مقصد لالیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلودیو براوو در آستانه ترک منچسترسیتی به مقصد لالیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید