احتمال بازگشت پیرلو و جووینکو به اردوی ایتالیا برای حضور در یورو

به گزارش گروه سرگرمی، دو هافبک پیشین تیم فوتبال یوونتوس اعلام کردند که محتمل است برای شرکت در رقابت های یورو 2016 در تیم تحت راهنمایی آنتونیو کونته قرار بگیرند.

احتمال بازگشت پیرلو و جووینکو به اردوی ایتالیا برای حضور در یورو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو هافبک تیم فوتبال نیویورک سیتی گفت اگرچه نام او و سباستین جووینکو در فهرست اولیه بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی ایتالیا برای یورو 2016 قرار نگرفته اما این امکان وجود دارد که هر دوی آنها در جام ملت های اروپا بازی نمایند.

پیرلو به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: آنتونیو کونته هنوز فهرست قطعی اش را اعلام ننموده است. آنهایی که هنوز درگیری بازی های رسمی باشگاهی هستند به اردو دعوت نشده اند. من و جووینکو با کونته صحبت نموده ایم و با هم تصمیماتی گرفته ایم. آیا من از ترکیب ایتالیا برای یورو 2016 کنار گذاشته شده ام؟ ممکن است. ما می دانیم که به یکدیگر چه گفته ایم اما فعلاً ترجیح می دهیم بیشتر از این چیزی نگوییم.

وی ادامه داد: برای من طبیعی است که لیگ فوتبال آمریکا جذابیت لیگ های اروپایی را نداشته باشد اما هنوز ارزیابی هایی باید صورت بگیرد. زمانی که کسی تصمیم می گیرد به آمریکا بیاید، می داند که چه راهی را انتخاب نموده است. اینها مسائلی هستند که من قبلاً درباره شان صحبت کردم و می دانستم که آمدن به آمریکا چه ریسک هایی دارد. اگر شما در بلژیک یا لیگی با کیفیت پایین تر بازی کنید باز هم فرصت بازی در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا را دارید.

هافبک پیشین یوونتوس در پاسخ به این سؤال که آیا از رفتن به MLS پشیمان است، گفت: قطعاً نه. در حقیقت حضور در میان بازیکنان استثنایی که اینجا حضور دارند، به من برای پیشرفت در تمریناتم یاری نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 526

به "احتمال بازگشت پیرلو و جووینکو به اردوی ایتالیا برای حضور در یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازگشت پیرلو و جووینکو به اردوی ایتالیا برای حضور در یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید