کارت سوخت خود را چطور پیدا کنیم؟

به گزارش گروه سرگرمی، اجبار در دریافت کارت سوخت هر روز جدی تر می گردد؛ تا جایی که وزیر نفت به مالکان خودرو توصیه نموده که از کارت سوخت خودشان استفاده نمایند تا در زمانی که سهمیه جایگاهداران کاهش یافت یا اگر احتمالا بنزین به طور کلی سهمیه بندی شد، با مسئله ای روبرو نشوند.

کارت سوخت خود را چطور پیدا کنیم؟

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، کاهش سهمیه کارت سوخت صندلیداران و ایجاد سامانه ای برای رهگیری کارت سوخت دو خبر جدیدی بود که به تازگی وزیر نفت اظهار داشت و گفت سامانه ای به وجود آمده تا یک میلیون خودرویی که تا کنون کارت سوخت دریافت نکرده اند، بتوانند از وضعیت کارت خود آگاه شوند؛ البته در حال حاضر روزی 35 هزار کارت سوخت صادر می گردد تا نهایتا تا اواخر مهر ماه همه خودروها دارای کارت سوخت شوند .

پیگیری های ایسنا در این رابطه نشان داد که افراد به راحتی می توانند با ورود به سایت sokht.epolice.ir و وارد کردن شماره پلاک خود پیگیر وضعیت کارت سوخت خود شوند و همچنین با دریافت شماره مرسوله پستی و ورود به شرکت ملی پست کارت سوخت خود را به راحتی پیدا نمایند .

درباره تغییر و تحولات در وضعیت کارت سوخت صندلی داران نیز باید گفت که قرار شده تا به زودی سهمیه کارت سوخت این بخش به 15 یا 20 لیتر در هر بار سوخت گیری کاهش یابد .

منبع:ایسنا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 375

به "کارت سوخت خود را چطور پیدا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت سوخت خود را چطور پیدا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید