پیش بینی 5 روز آفتابی برای بیشتر منطقه ها کشور، رگبار پراکنده در 10 استان

به گزارش گروه سرگرمی، سازمان هواشناسی از جو پایدار، آسمان صاف و آفتابی طی 5 روز آینده در بیشتر منطقه ها کشور و رگبار پراکنده در 10 استان اطلاع داد.

پیش بینی 5 روز آفتابی برای بیشتر منطقه ها کشور، رگبار پراکنده در 10 استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در بیشتر منطقه ها کشور جو پایدار، آسمان صاف و آفتابی پیش بینی شده و تنها در این مدت در بعضی منطقه ها استان های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده و در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در بعضی منطقه ها شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات استان های کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.

طی 24 ساعت آینده در ساعت بعد از ظهر در استان های واقع در شمال غرب و غرب، تهران، البرز، سمنان، بخش هایی از مرکز، روزهای سه شنبه تا پنجشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و طی 5 روز آینده در بعضی منطقه ها جنوب غرب کشور وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می گردد.

درمنطقه ها مستعد وزش باد شدید باعث خیزش گرد و خاک کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد شد. بعلاوه تا انتها هفته خلیج فارس و شرق دریای عمان و تا آخر وقت دوشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1692

به "پیش بینی 5 روز آفتابی برای بیشتر منطقه ها کشور، رگبار پراکنده در 10 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 5 روز آفتابی برای بیشتر منطقه ها کشور، رگبار پراکنده در 10 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید