پر فروش ترین موبایل اندرویدی در سه ماهه نخست سال 2020

به گزارش گروه سرگرمی، بر اساس آمار های ارائه شده توسط تحلیلگران، چهار گوشی از مجموع شش گوشی اندرویدی پرفروش در سه ماهه نخست سال جاری توسط سامسونگ ساخته شده است. داده های استراتژی آنالیتیکس نشان می دهد دو مورد دیگر از گوشی های پرفروش، گوشی های شیائومی بودند.

پر فروش ترین موبایل اندرویدی در سه ماهه نخست سال 2020

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی سامسونگ گلکسی A51 ((4G با 6 میلیون دستگاه فروش رفته، صدر نشین است چرا که 2.3 درصد از کل گوشی های اندرویدی را که در طول سه ماهه نخست سال در سراسر دنیا فروخته شده اند، به خود اختصاص داده است. گوشی A51 در سراسر دنیا بسیار محبوب است: به ویژه در اروپا و آسیا.

نزدیکترین رقیب این گوشی را می توان گوشی مقرون به صرفه ردمی 8 از محصولات شرکت شیائومی دانست. این گوشی حدود 1.9 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. این گوشی هواداران بسیاری در هند و چین دارد و به طور فزاینده ای در اروپا نیز هوادار دارد. نگرانی از کمبود نقدینگی در طول همه گیری کرونا باعث شده است که مردم به دنبال یافتن گوشی های ارزان قیمت تر باشند.

نمودار فروش گوشی های هوشمند

در حقیقت، تنها مدل برتر و پرچمدار در جمع 6 گوشی محبوب را می توان سامسونگ گلکسی S20 + دانست که با یک سهم 1.7 ٪ در صندلی سوم واقع شده است. گوشی S20 Ultra نیز فروشی فراتر از حد انتظار دارد، اما در این فهرست نیست، حتی گوشی S20 کوچکتر (و ارزان تر) نیز در این فهرست نیست، حتی اگر از نظر سخت افزاری بسیار نزدیک به S20 + باشد.

گوشی گلکسی A10s و گلکسی A20s بخشی از کوشش های سامسونگ برای تقویت عرضه های سطح ورودی این شرکت است و به همین دلیل این دو گوشی از محبوب ترین تلفن های دنیا بودند. ردمی نوت 8 دومین تلفن شیائومی است که در این لیست واقع شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 998

به "پر فروش ترین موبایل اندرویدی در سه ماهه نخست سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پر فروش ترین موبایل اندرویدی در سه ماهه نخست سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید