پرونده دستیاران اسکوچیچ بسته شد

به گزارش گروه سرگرمی، دستیاران دراگان اسکوچیچ برای تسویه حساب با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیده تا پرونده حضور دستیاران سرمربی اسبق تیم ملی بسته گردد.

پرونده دستیاران اسکوچیچ بسته شد

به گزارش ایرنا، انتها حضور دراگان اسکوچیچ و همکارانش در تیم ملی فوتبال ایران غم انگیز بود و پس از روی کار آمدن مهدی تاج آنها چمدان هایشان را جمع کردند تا سکان راهنمایی ایران در مهم ترین و بزرگ ترین رویداد ورزشی دنیا به کارلوس کی روش برسد.

اگرچه اسکوچیچ هنوز با فدراسیون فوتبال برای جدایی به توافق نرسیده است اما امروز (سه شنبه) از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر رسید ماریو تات، ملادن زگانیر و کرونوسلاو رندولیچ دستیاران سرمربی سابق تیم ملی برای جدایی به توافق رسیده اند.

مطالبات این نفرات به طور کامل تا انتها شهریورماه به آنها پرداخت شده است و به جامانده مطالبات این سه نفر که تا انتها مسابقات جام دنیای 2022 قطر است در اردوی اتریش به صورت نقدی از سوی نماینده فدراسیون به آنها پرداخت خواهد شد.

البته مذاکرات نبی با اسکوچیچ ادامه دارد و معین نیست توافق با او چه زمانی حاصل می گردد.

با توجه به بندی که در قرارداد اسکوچیچ وجود دارد، فدراسیون باید برای فسخ قرارداد این مربی حدود 5 ماه از قراردادش را به عنوان غرامت پرداخت کند. با این حال، گفته می گردد اسکوچیچ برای نهایی کردن فسخ قرارداد خود، خواهان دریافت مبلغی بالاتر از رقم قید شده در قراردادش شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2108

به "پرونده دستیاران اسکوچیچ بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده دستیاران اسکوچیچ بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید