هیچ خبری در مورد تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیست

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باور کنید تا این لحظه هیچ گزینه ای برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی و انتخاب نشده است.

هیچ خبری در مورد تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیست

سید علی احمد زاده روز شنبه هشتم آبان ماه 1400 در نشسست ستاد کرونا در مورد تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جوسازی ها و جنجال های ایجاد شده در این دانشگاه اضافه نمود: معمولا وزیران برای تغییر مدیران استانی یک گزینه انتخاب می نمایند و با استاندار هماهنگ می نمایند و تا به امروز حتی نه وزیر با من هماهنگ نموده و نه من با وزیر هماهنگ نموده ام.

وی اظهارکرد: رئیس و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کادر بهداشت و درمان در این شرایط کرونایی کارها را جدی بگیرند و پای کار باشند، بعضی ها دنبال جوسازی و جنجال ایجاد کردن در این مجموعه تخصصی و مهم هستند که این شرایط در این شرایط حساس پیک ششم و کرونایی باعث به هم ریختن فرایند خدمت می گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خدا می داند که تا الان نه وزیر بهداشت برای تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با من هماهنگی و صحبتی داشته و نه من با وزیر بهداشت هماهنگی و صحبتی داشتم و هنوز خبری مبنی بر تغییر رئیس این دانشگاه نیست.

احمد زاده در رابطه با گفته بعضی ها که می گویند رئیس نو دانشگاه باید متخصص باشد، توضیح داد: در صورتی که قرار بر تغییر باشد گزینه ها ارزیابی و دستگاه های نظارتی نظر می دهند، و دستگاههای امنیتی آنالیز می نمایند و فرد متخصصی از سوی وزیر بهداشت انتخاب خواهد شد. حتما وزیر بهداشت که فردی متخصص است و کسی را انتخاب می نماید که متخصص باشد.

وی ادامه داد: تغییرات عادی است اگر وزارت بهداشت تصمیم گرفت تغییرات انجام می گردد اما چرا بعضی جوسازی و جنجال ایجاد می نمایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود: متاسفانه کسانی که اصلاً ربطی به دانشگاه هم ندارد در این زمینه دخالت و اعتراض می نمایند. از همه می خواهم که جو را سنگین ننمایند.

به گزارش خبرنگاران، احمدزاده با بیان اینکه آنهایی که می خواهند حکم بزنند کارشان را بلد هستند و اینجوری نیست که یک آدم خام را بخواهند برایش حکم بزنند، اعلام کرد: در صورتی که وزیر در این خصوص تصمیمی گرفتند به آن تصمیم احترام می گذاریم.

لازم به ذکر است که دکتر پرویز یزدان پناه پس از 15 ماه سرپرستی، مردادماه 1399 با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی بعنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1844

به "هیچ خبری در مورد تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ خبری در مورد تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید