حضور 20 درصدی دانش آموزان در مدارس البرز

به گزارش گروه سرگرمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: از اول آذر سال جاری حدود 20 درصد دانش آموزان به صورت حضوری در کلاس های درس این استان حاضر می شوند.

حضور 20 درصدی دانش آموزان در مدارس البرز

به گزارش خبرنگاران از البرز، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به این که یکی از دغدغه های مردم در این روزها معین تکلیف بازگشایی مدارس است، گفت: از اول آذر سال جاری حدود 20 درصد دانش آموزان به صورت حضوری در کلاس های درس این استان حاضر می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز اضافه نمود: دانش آموزان متوسطه اول با آغاز آذر در کلاس های درس حاضر خواهند شد که انتظار داریم با برگزاری جلسه فوق العاده آموزش و پرورش شرایط مدارس و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت جدی آنالیز و برنامه ریزی گردد.

او اضافه نمود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این استان 90 درصد دانش آموزان 12 تا 18 سال البرز یک دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

قاسمی گفت: پیرو تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت حضوری شدن تدریجی مدارس، علاوه بر واکسیناسیون دانش آموزان، بازدید و نظارت بر کلیه مدارس و مراکز آموزشی در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز اضافه نمود: در صورت بازگشایی کامل مدارس، دانش آموزان باید با فاصله 1.5 متری در کلاس ها حاضر باشند و کلاس های بالای 30 نفر نیز به چند گروه تقسیم شده و هر گروه یک روز در میان در مدرسه حاضر و روزهای دیگر به صورت مجازی تحصیل خواهند کرد.

قاسمی گفت: ضروری است شرایط رعایت شیوه نامه های بهداشتی بازگشایی مدارس روزانه پایش گردد تا کلاس های درس به کانون بیماری تبدیل نشوند.

انتهای پیغام / ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1868

به "حضور 20 درصدی دانش آموزان در مدارس البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 20 درصدی دانش آموزان در مدارس البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید