قبل از سپردن کامپیوتر به تعمیرگاه هوشیار باشید!

به گزارش گروه سرگرمی، کامپیوتر به جزئی جدانشدنی از زندگی شخصی و شغلی بسیاری از ما تبدیل شده است. به خصوص اینکه در بحران کرونا بسیاری از افراد به صورت دورکاری فعالیت می نمایند و تمام دانش آموزان و دانشجویان هم از راه دور آموزش می بینند؛ بنابراین تعجبی ندارد که استهلاک کامپیوتر و لپ تاپ ها از قبل بیشتر شده باشد.

قبل از سپردن کامپیوتر به تعمیرگاه هوشیار باشید!

به گزارش خبرنگاران، کامپیوترها معمولا پس از مدتی دچار مسائل سخت افزاری و نرم افزاری می شوند. در این حالت، برترین توصیه مراجعه به مراکز معتبری که خدمات تعمیر ارایه می دهند. استفاده از خدمات این مراکز به خصوص زمانی که در کامپیوتر دچار مسائل سخت افزاری شده اید، می تواند به شما یاری کند با کمترین چالش و در کوتاه ترین زمان ممکن از این دردسر رهایی یابید.

اگر کامپیوتر شما گارانتی دارد، بهتر است قبل از هر کاری در خصوص گارانتی با فروشنده و مرکز ارایه دهنده خدمات تعمیر، صحبت کنید. در بعضی موارد باز کردن کیس کامپیوتر، می تواند گارانتی آن را باطل کند.

با توجه به اینکه در شرایط کرونا، بسیاری از فعالیت های شغلی و آموزشی روزمره با کامپیوتر انجام می گردد، قبل از ارسال کامپیوتر برای تعمیر در خصوص زمان تحویل کسب اطلاع کنید. گاهی مراکز تعمیر اعلام می نمایند باید اول کامپیوتر را معاینه و پس از آن موقع تحویل را اعلام نمایند. این ادعایی منطقی است اما توجه کنید که حتی در این صورت هم باید حداکثر ظرف نیم روز به شما زمان تحویل کامپیوتر اعلام گردد.

بعضی مراکز تعمیر، این امکان را دارند که به صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری به شما خدمات دهند. استفاده از خدمات تلفنی و آنلاین مراکز معتبر، برای انجام تنظیمات نرم افزاری بسیار به صرفه است. برای استفاده از خدمات حضوری هم ضروری است حتما سراغ مراکز معتبری بروید که مجوزهای لازم را دارند.

نکته بسیار کلیدی و حساس، اطلاعات و اسناد مهم شخصی و کاری شماست که روی حافظه کامپیوتر وجود دارد. قبل از اینکه کامپیوتر خود را برای تعمیر در اختیار مرکز قرار دهید، در خصوص تحویل گرفتن هارد کامپیوتر با آنها صحبت کنید.

یکی از معیارهایی که می تواند در انتخاب مرکز معتبر و مناسب تعمیر کامپیوتر به شما یاری کند، مقدار جوابگو بودن آنها و نحوه ارایه هدایت تلفنی است. مراکزی که قبل از تحویل گرفتن کامپیوتر شما، با حوصله و تمرکز به سئوال های تان پاسخ می دهند، قابل اعتمادتر هستند.

ناگفته نماند که به علت گران شدن تلفن همراه طی سال های اخیر، ضرورت دارد همواره تعمیر گوشی به وسیله متخصصان صاحب صلاحیت و باتجربه انجام گردد تا مبادا به علت ناآشنایی تعمیرکار آسیب مضاعفی به گوشی وارد نگردد.

در ادامه شش مرکز خدماتی تعمیر کامپیوتر معرفی شده اند؛

رایانه یاری

رایانه یاری ارائه دهنده خدمات کامپیوتری تلفنی است، که به صورت آنلاین به برطرف مسائل کامپیوتری می پردازد. خدمات تلفنی رایانه یاری شبانه روزی است. بعلاوه جوابگویی به سوالات رایانه ای و موبایلی این شرکت سراسری است، کاربران می توانند از تمام شهرهای ایران از خط ثابت با شماره 9099071540 با این مرکز تماس بگیرند.

ناوک

مرکز تعمیرات تخصصی ناوک پس از چندین سال تجربه به علت حساسیت بسیار بالای محصولات سرفیس بر آن شد تا واحد تعمیرات سرفیس را به صورت تخصصی و جداگانه از دیگر بخش های تعمیرات تحت اسم واحد تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک راه اندازی کند. مجموعه ناوک در ایام کرونا هم مشاوره تلفنی ارائه می دهد.

احیا کامپیوتر

وبسایت احیاکامپیوتر سامانه ای سریع و حرفه ای برای تعمیرات، عیب یابی و جوابگویی به سوالات مشتریان است. خدمات احیا کامپیوتر شامل تعمیر کامپیوتر ، نصب ویندوز، تعمیر لپ تاپ، خدمات و سرویس کامپیوترهای اداری و خانگی در محل مشتری، تعمیرات کیس های کامپیوتری و مانیتور، تعمیر پاور کامپیوترهای گیمینگ و رندرینگ، تعمیر لپ تاپ و تعویض صفحه نمایش و تعویض کیبورد و ارتقا نرم افزاری و سخت افزاری در حضور مشتری.

برتر سرویس

مرکز تعمیرات برتر سرویس به صورت کاملاً تخصصی در تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی از سال 1386 فعالیت خود را شروع کرد. در طول این سال ها توانسته به اسم یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات کامپیوتر در ایران رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.

نوین سازان رایانه ایران

خدمات کامپیوتر و IT نوین سازان رایانه ایران قریب به 15 سال است که به همت جمعی از جوانان تحصیلنموده فعالیت خود را شروع نموده است. از خدمات سیار کامپیوتر می توان به اعزام تکنسین های مجرب به محل (کلیه نقاط تهران و حومه)، تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر و لپ تاپ، نصب کلیه درایورها و به روزرسانی آنها، تعمیرات فوق تخصصی لپ تاپ در محل و یا در صورت لزوم در تعمیرگاه اورژانس رایانه، پیاده سازی بستر کامپیوترها برای کلاس های مجازی اشاره نمود.

SOS724

مجموعه کامپیوتر خدمات از راه دور، با هدف ارایه سریع ترین و کیفی ترین خدمات رایانه ای، با کادری مجرب به مشتریان خدمات ارائه می دهد. خدمات کامپیوتر از راه دور ، در زمینه نصب و به روزرسانی آنتی ویروس و برنامه های کاربردی، انجام تنظیمات و برطرف مسائل شبکه، نصب آنلاین برنامه های بیمه، تنظیمات نحوه دسترسی به اینترنت در شبکه، برطرف مشکل تنظیمات ویندوز، راه اندازی و پشتیبانی سرور نرم افزارهای آموزش از راه دور، نصب و راه اندازی برنامه های آموزش از راه دور آکادمی ها، مدارس و دانشگاه ها به مشتریان شخصی و سازمانی خدمات می دهد.

منبع: همگردی
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1756

به "قبل از سپردن کامپیوتر به تعمیرگاه هوشیار باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از سپردن کامپیوتر به تعمیرگاه هوشیار باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید