نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مجتمع آموزشی سمای سیرجان

به گزارش گروه سرگرمی، مراسم آغاز سال تحصیلی 1399-1400 در مجتمع آموزشی سمای سیرجان همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مجتمع آموزشی سمای سیرجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از سیرجان، مراسم آغاز سال تحصیلی 1399-1400 در مجتمع آموزشی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

آمادگی برگزاری کلاس ها را به صورت مجازی، حضوری و ترکیبی داریم

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در این مراسم بر ضرورت اطمینان بخشی به اولیای دانش آموزان درباره امن بودن محیط مجتمع آموزشی سما از نظر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: نقش معلمان در روزهای مقابله با کرونا علاوه بر وظایف اصلی آموزشی در آگاهی بخشی عمومی به خانواده ها بسیار اثرگذار است.

محمدصادق حاج محمدی اعلام نمود: با توجه به شرایط پیش آمده ما برنامه ریزی کردیم که کلاس ها را به هر نحوی که وزارت آموزش و پرورش اعلام کند، بتوانیم برگزار کنیم و آمادگی برگزاری کلاس ها را هم به صورت مجازی، هم به صورت حضوری و هم ترکیبی داریم.

وی به تجهیز زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری این مجتمع اشاره کرد و اضافه کرد: از چند ماه گذشته زیرساخت های اجرای آموزش مجازی را فراهیم کردیم و از سه سامانه مختلف آموزش مجازی استفاده می کنیم. اسکای روم (skyroom)، نرم افزار BigBlueButton و نرم افزار Adobe Connect که برای مقاطع مختلف تحصیلی فراهم شده است.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی واحد سیرجان ادامه داد: برای این منظور پهنای باند اینترنت مجموعه را بیش از 10 برابر افزایش داده ایم و برای تمام کلاس ها لپ تاپ خریداری شده که معلمان و دانش آموزان بدون هیچگونه نگرانی و دغدغه ای بتوانند آموزش را آغاز کنند.

حاج محمدی به نحوه برگزاری کلاس ها در شرایط کرونا اشاره و شرح داد: برگزاری کلاس ها به صورت فشرده مانند قبل نیست، در صورت مجازی بودن هرروزه برگزار می شوند؛ اما اگر قرار به برگزاری کلاس به صورت حضوری باشد، به صورت یک روز در میان و در ساعت های معین و با فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شوند و اگر به صورت ترکیبی باشد، اصل برگزاری کلاس به صورت مجازی است؛ اما در صورت ضرورت در زمان های خاصی که معلم تشخیص دهد، با برنامه ریزی دقیق با تعداد کم دانش آموزان و رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شوند.

4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1164

به "نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مجتمع آموزشی سمای سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مجتمع آموزشی سمای سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید