عدم دسترسی 13.5 درصد دانش آموزان رفسنجانی به آموزش مجازی، تکرار سال تحصیلی صحت ندارد

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/کرمان مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان با بیان اینکه 13 و نیم درصد دانش آموزان رفسنجان امکان استفاده از شبکه های اجتماعی برای آموزش مجازی ندارند، گفت: بسته های آموزشی با محتوای غنی برای این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

عدم دسترسی 13.5 درصد دانش آموزان رفسنجانی به آموزش مجازی، تکرار سال تحصیلی صحت ندارد

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

حسین تقوی در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه شعار وزارت آموزش و پرورش در شرایط کنونی شیوع کرونا، با عنوان مدرسه تعطیل است اما آموزش تعطیل نمی گردد و هر خانه یک کلاس درس می باشد بیان نمود: در کنار آموزش های مجازی در شبکه های اجتماعی، از شبکه آموزش صدا و سیما نیز آموزش های مفیدی در اختیار دانش آموزان گذاشته می گردد و همچنین بعضی مدارس بصورت محدود آموزش های آنلاین برگزار می نمایند.

وی اضافه نمود: کرونا بحرانی بود که در سرعت کوتاه فراگیر شد و به ویژه برای بخش آموزش و تربیت دانش آموزان غافلگیر نماینده بود و از قبل هیچ برنامه ریزی برای آن نداشتیم.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان مطرح کرد: شبکه اجتماعی دانش آموزان با نام شاد از سوی وزارت آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است به شکلی که کلیه آموزش ها در شبکه های خارجی به این شبکه داخلی منتقل می گردد، دانش آموزان مقطع ابتدایی در این شبکه عضو شدند و مقطع متوسطه نیز تا هفته آینده انجام می گردد.

تقوی اعلام نمود: نقش خانواده ها در این ایام پررنگ تر است و احتیاج داریم که همکار ما باشند، نظم و انضباط مربی و مدیر امروز به خانواده محول شده است.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان با رد شایعات مبنی بر تکرار سال تحصیلی، گفت: در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر تکرار سال تحصیلی شایعه شده است که چنین اخباری صحت ندارد، قطعا این سال تحصیلی تمام می گردد و هم اکنون در حال برنامه ریزی سال تحصیلی آینده هستیم.

تقوی در ادامه تاکید نمود: بطور قطع تکرار پایه ای نداریم و داوطلبان کنکور نیز مطمئن باشند که کنکور برگزار خواهد شد و به این شایعات توجه ننمایند.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان با بیان اینکه 13.5 درصد دانش آموزان رفسنجان امکان استفاده از شبکه های اجتماعی برای آموزش مجازی را ندارند، اعلام نمود: نداشتن تلفن همراه دلیل بر عدم رسیدگی شرایط آموزی داش آموز نیست بلکه بسته های آموزشی با محتوای غنی برای این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

تقوی یادآور شد: در کنار اقدامات خوب و قابل تقدیر توسط مربیان و مدیران مدارس در بحث آموزش مجازی، گلایه هایی از سوی دانش آموزان و والدین در این خصوص وجود دارد که بحق است چرا که ما با یک بحران روبرو شدیم و آمادگی مقابله را نداشتیم.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان با بیان اینکه آموزش مجازی در ایام تعطیلات نوروز همچون سالهای قبل تعطیل شد اما پس از تعطیلات سعی شد تا آموزش ها قانونمند و منسجم تر انجام گردد گفت: فعالیت مربیان و مدیران در این ایام رصد شده و تذکرات لازم داده شده و در موارد جزئی کم کاری های انجام شده با جایگزین دبیر دیگر جبران شده تا دانش آموزان آموزش های لازم را ببینند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 929

به "عدم دسترسی 13.5 درصد دانش آموزان رفسنجانی به آموزش مجازی، تکرار سال تحصیلی صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم دسترسی 13.5 درصد دانش آموزان رفسنجانی به آموزش مجازی، تکرار سال تحصیلی صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید