شرایط حضور دانشجویان در دانشکده ها آزمایشگاه های دانشگاه شهرکرد اعلام شد

به گزارش گروه سرگرمی، با توجه به شیوع بیماری های بیماری کرونا، به منظور کنترل و پیشگیری این بیماری ها شرایط حضور دانشجویان در دانشکده ها و آزمایشگاه های دانشگاه شهرکرد اعلام شد.

شرایط حضور دانشجویان در دانشکده ها آزمایشگاه های دانشگاه شهرکرد اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به شیوع بیماری های حاد تنفسی و بیماری کرونا، به منظور کنترل و پیشگیری این بیماری ها شرایط حضور دانشجویان در دانشکده ها و آزمایشگاه های دانشگاه شهرکرد اعلام شد.

تنها دانشجویانی مجاز به ورود هستند که واجد مجوز از حوزهمعاونت آموزشی دانشکده یا دانشگاه باشند. دانشجویان واجد مجوز ورود، باید پیش از ورود به دانشکده گواهی سالمت خود را از مراکز معتبر بهداشتی محل سکونت یا درمانگاه دانشگاه تهیه نمایند. همچنین دانشجویان گرامی ملزم به ثبت نام در سامانه ir.gov.salamat می باشند.

لازم به ذکر است، به منظور جلوگیری از تجمعات، هرگونه تردد به دیگر آزمایشگاهها، نشست های محبت آمیز و اسکان در نمازخانه و سالن های مطالعه و ... وجود ندارد.

جهت تامین امور بهداشتی بهینه، دانشجویان باید حداقل آمد و شد را در اماکن عمومی دانشگاه داشته باشند. رعایت بهداشت و حفاظت فردی و محیطی توسط تمامی دانشجویان الزامی است.

حضور دانشجویان دارای عالم بیماری تنفسی در دانشگاه اکیدا ممنوع است.. در صورت رخداد شرایط اضطراری در دانشگاه و تشخیص دانشگاه در تعطیلی و قرنطینه قسمت های مختلف دانشگاه، مطابق با نظرات دانشگاه، دانشجویان ملزم به جابهجایی و یا تخلیه سریع آزمایشگاه ها و دیگر بخش های دانشکده، دانشگاه هستند.

اماکن عمومی دانشگاه اعم از نمازخانه، سالن تلویزیون، سالن های مطالعه و ورزشی بسته بوده و امکان استفاده از آن ممکن نیست. بدیهی است تاکید بر اجرای موارد فوق جهت تالش حداکثری در تامین سالمت دانشجویان گرامی در شرایط حاضر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1126

به "شرایط حضور دانشجویان در دانشکده ها آزمایشگاه های دانشگاه شهرکرد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط حضور دانشجویان در دانشکده ها آزمایشگاه های دانشگاه شهرکرد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید