هوش مصنوعی شمال ایران را در هزارسال آینده به تصویر کشید، عکس

به گزارش گروه سرگرمی، فرادید نوشت: جزایر مصنوعی زیبا در میان دریا، آسمانخراش های ساحلی سر به فلک کشیده، مساجد باشکوه، شهرهایی مدرن که از دل جنگل های مه آلود سربرآورده اند و رودخانه هایی بدون آلودگی که از میان آن ها عبور می نمایند؛ این تصویر دلربا و خوشایندی است که هوش مصنوعی از آیندۀ سواحل شمالی ایران ارائه داده است.

هوش مصنوعی شمال ایران را در هزارسال آینده به تصویر کشید، عکس

هوش های مصنوعی تصویر ساز مانند DALL-E 2 و Midjourney ناگهان در خصوص توجه بسیاری قرار گرفتند. به نظر می رسد که تعداد بیشتری از این ابزار در حال ظهوراند، اما همواره در دسترس عموم نیستند. در این مطلب تصویرسازهایی ذکر شده است که می توانید همین الان از آن ها بهره ببرید.

هوش های مصنوعی تصویرساز، عکس هایی که مد نظر شما هستند را ایجاد می نمایند. تنها کافی است برای آن ها بنویسید که چه در فکر دارید، مثلا تصویر یک گلدان با دو گل رز در کنار یک پنجره در هنگام غروب با نوشتن این عبارت به انگلیسی، هوش مصنوعی و عبارت شما را تحلیل نموده و بر اساس متنی که شما نوشتید، یک تصویر تازه که مانند آن را در هیچ جا ندیدید ساخته می گردد.

البته هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.

هوش مصنوعی تصویرساز از دل فناوری هایی تبدیل عکس چاپی به یک تصویر متحرک و بازسازی تصاویر قدیمی ساخته شده و درواقع با افزایش قدرت و توانایی هوش مصنوعی در ایجاد و درک تصویر، حالا شاهد آن هستیم که هوش های مصنوعی مختلف به خوبی حرف انسان را می فهمند و تصاویر تازه خلق می نمایند.

البته این فناوری هنوز هم جای کار دارد و فعلا تصاویری خروجی با خطاهای بسیاری همراه است. اخیرا هوش مصنوعی تصویر ساز شمال ایران در هزار سال آینده را به تصویر کشیده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2249

به "هوش مصنوعی شمال ایران را در هزارسال آینده به تصویر کشید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی شمال ایران را در هزارسال آینده به تصویر کشید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید