نیلی افشار هم باردار شد ! ، تقلید از جهان جهانبخت

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران : اعلام خبر بارداری نیلی افشار بلاگر و مدل مشهور اینستاگرامی به تقلید از جهان جهانبخت را در این ویدیو دیدن کنید.

نیلی افشار هم باردار شد ! ، تقلید از جهان جهانبخت

نیلی افشار یکی از شاخ های اینستاگرامی است. نیلی افشار مدتی با پویان مختاری زندگی کرد که در نهایت کار او با نیلی افشار به جدایی کشید. ظاهرا نیلی افشار هم مانند جهان جهانبخت باردار است. در این فیلم خوشحالی نیلی افشار را از مادر شدنش به زودی ببینید.

این روزها شاخ ها و بلاگرهای اینستاگرامی در باردار شدن و بچه داشتن با هم رقابت دارند. این بار نیلی افشار همسر سابق پویان مختاری اعلام نموده که باردار است و به زودی بچه دار می گردد!

بارداری شاخ های اینستایی

شاید بگویید که این بلاگرها دروغ می گویند که باردار هستند، اما واقعا چه نیازی به دروغ گفتن است ؟ از لحاظ فنی که باردار شدن برای آنها کاری ندارد، از لحاظ بزرگ کردن بچه، بچه دار شدن برای آنها مزیت خیلی خوبی ست. اولا برای آن بچه پیج اینستاگرام جداگانه تاسیس می نمایند و کسب عایدی بیشتری انجام می دهند مثل پسر جهان جهانبخت و مهراد جم که هنوز به جهان نیامده یک میلیون فالوور دارد.

دوما وقتی آنها مادر شوند فانتزی های بیشتری از زندگی روزانه خود قابل ارائه دارند (ایده های محتوایی بیشتری برای جذب فالوور دارند) پس بچه دار شدن برای آنها یک پیشرفت کاری ست. فقط کارهای مربوط به نگهداری بچه می ماند که همچون همسر میلاد حاتمی یک پرستار استخدام می نمایند تا او بچه دار بزرگ کند. پس بچه برای اینها بیشتر شکل یک کالاست تا آنچه در فکر من وشماست و مادر بودن هم فقط یک اسم بلاگری ست.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1784

به "نیلی افشار هم باردار شد ! ، تقلید از جهان جهانبخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیلی افشار هم باردار شد ! ، تقلید از جهان جهانبخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید