تماشای یک مهمانی متفاوت در برنامه به خانه بر می گردیم

به گزارش گروه سرگرمی، همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) ویژه برنامه مهمانی به خانه برمی گردیم در قالبی متفاوت تر از برنامه های قبلی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

تماشای یک مهمانی متفاوت در برنامه به خانه بر می گردیم

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه برنامه مهمانی به خانه برمی گردیم آدینه 5 دی ماه حوالی ساعت 10:15 روی آنتن می رود.

در مهمانی به خانه بر می گردیم مینا شجاع صدا پیشه آثاری، چون جوکر، آنشرلی، جواهری در قصر، قصه گلباف، عصر یخبندان حضور خواهد داشت تا درباره هنر دوبله و نحوه دوبله آثار سینمایی و تلویزیونی مصاحبه نماید.

در بخش دیگر برنامه مصاحبهیی صمیمانه و خاطره انگیز با دکتر سواک حاتمیان فوق تخصص مراقبت های ویژه به همراهی همسرشان تماشایی می گردد. همچنین مصاحبه آناییس محمودیان و آرینه صفرلو از پرستاران پر کوشش مسیحی در این روز های کرونایی نیز تماشایی خواهد شد.

در بخش هنری و مهمانی نیز رضا بیجاری خواننده با اجرای ترانه های روز عشق، آروم آروم و شهر کریمان فضایی دلنشین و شاد را به مخاطبان هدیه خواهد نمود.

از دیگر بخش های میهمانی به خانه برمی گردیم حضور علی صدر است برای آموزش مهارت های خانوادگی و از گرما بخشیدن به زندگی می گوید.

مهمانی به خانه بر می گردیم کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و سردبیری فاطمه بی تقصیر فدافن است که با اجرای سید مرتضی حسینی و فوژان احمدی به مدت 80 دقیقه آدینه ها پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1376

به "تماشای یک مهمانی متفاوت در برنامه به خانه بر می گردیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "تماشای یک مهمانی متفاوت در برنامه به خانه بر می گردیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای یک مهمانی متفاوت در برنامه به خانه بر می گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید