نتایج آزمون کتبی پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی اعلام شد

به گزارش گروه سرگرمی، نتایج آزمون کتبی پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 از سوی دانشگاه های علوم پزشکی مجری دوره اعلام شد.

نتایج آزمون کتبی پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، آزمون کتبی (به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد به صورت الکترونیک) صبح روز پنجشنبه 12 خرداد 1401 با حضور هزار نفر در دانشگاه های علوم پزشکی مجری دوره فلوشیپ برگزار شد.

پس از برگزاری آزمون، بررسی به اعتراضات آزمون کتبی روز جمعه 13 خرداد از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون صورت گرفت و دانشگاه ها نتایج آزمون کتبی را به اطلاع داوطلبان رسانده اند.

آزمون شفاهی تمامی رشته ها بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی در مراکز درمانی و آموزشی اعلام شده برگزار می شود. در صورت نیاز، امکان ادامه فرآیند برگزاری مرحله شفاهی آزمون از تاریخ 21 تا 23 خرداد وجود خواهد داشت.

اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری مرحله شفاهی آزمون از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون خواهد بود. کلیه دانشگاه ها به مدت 2 هفته پس از برگزاری و اتمام مرحله شفاهی آزمون موظف هستند اعتراضات آزمون شفاهی را بررسی کنند.

دانشگاه های علوم پزشکی مجری برنامه آموزشی موظف هستند پس از اطلاع رسانی به داوطلبین در تاریخ تعیین شده نسبت به دریافت اعتراضات مرحله شفاهی آزمون، بررسی اعتراضات از طریق گروه های تخصصی و نیز اعمال نتایج آن اقدام کنند.

پس از آن هیچ گونه اعتراضی از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی قابلیت بررسی نخواهد داشت.

نتیجه نهایی بعد از بررسی های لازم از طریق دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2060

به "نتایج آزمون کتبی پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمون کتبی پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید