موجود عجیبی که در کنار یک سطل زباله پیدا شد!، عکس

به گزارش گروه سرگرمی، این روزها عکس یک خرچنگ نارگیلی که روی سطل زباله بالا می رود بسیار خبرساز شده است؛ این تصویر نه تنها واقعی است، بلکه به نظر می رسد که ممکن است شگفت انگیز بودن کل خانواده خرچنگ ها دست کم گرفته شده باشد!

موجود عجیبی که در کنار یک سطل زباله پیدا شد!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، خرچنگ های نارگیل بزرگترین سخت پوست هایی هستند که در زمین زندگی می نمایند. این خرچنگ ها می توانند تا یک متر رشد نمایند.

اما چیزی که آنها را مشهور ساخته است قدرت شان است. این خرچنگ ها قادر هستند بیش از 30 کیلوگرم را بلند نمایند و به علت خوردن نارگیل بدین نام معروفیت دارند.

برای دانستن قدرت گاز گرفتن این خرچنگ ها، گروهی از پژوهشگران 29 خرچنگ نارگیل در جزیره اوکیناوا در ژاپن را در محوطه ای گرد آوردند و حسگرهای فولادی به دو طرف چنگال این خرچنگ ها بستند. نیروهای وارد شده از طرف این خرچنگ ها از 29.4 نیوتن تا 1765.2 نیوتن متفاوت بود؛ گاز گرفتن انسان حدود 340 نیوتن است.

چون نیروی گاز گرفتن این خرچنگ ها وابسته به وزن بدنشان بود، محققان محاسبه کردند که نیروی گاز گرفتن یک خرچنگ 4 کیلویی باید 3300 نیوتن باشد، که بیشتر از نیروی گاز گرفتن هر نوع حیوانی روی زمین از جمله، پلنگ، خرس و سگ وحشی است.

  • جاری شدن خون بر روی زمین!/ عکس

  • مار پیتون غول پیکر در آمریکا وحشت به پا کرد/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 آبان 1402 بروزرسانی: 16 آبان 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2268

به "موجود عجیبی که در کنار یک سطل زباله پیدا شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موجود عجیبی که در کنار یک سطل زباله پیدا شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید