معرفی 8 رشته صنایع دستی ایلام در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران

به گزارش گروه سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: هشت رشته صنایع دستی استان ایلام در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران معرفی می شوند.

معرفی 8 رشته صنایع دستی ایلام در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا با دعوت نامه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 15 بهمن 98 با اعلام این خبر اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که با معرفی جاذبه های گردشگری، طبیعی، تاریخی، معنوی، سلامت، سوغات و صنایع دستی در تهران در بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد هشت رشته صنایع دستی استان شامل گلیم نقش برجسته، گلیم ساده، جاجیم بافی، حصیربافی، چیت بافی، چرم دوزی، نقاشی روی سفال و محرق ساقه گندم معرفی می گردد.

او همچنین از حضور کارگاه فراوری شیرینی های سنتی استان (کله کنجد و بژی برساق) در این نمایشگاه اطلاع داد و گفت: اماکن تاریخی، جاذبه های گردشگری، صنایع دستی و سوغات ایلام نیز در این نمایشگاه معرفی می شوند.

شنبه زاده توضیح داد: استان ایلام نیز با معرفی و نمایش صنایع دستی شاخص استان، سوغات و خوراکی ها، فرصت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری، دمنوش های ویژه استان، غرفه های مربوط به معرفی و بازاریابی هتل های استان و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

او ادامه داد: ظرفیت های گردشگری استان ایلام اعم از تأسیسات اقامتی، پذیرایی، مجتمع های گردشگری و تفریحی با اولویت اقامتگاه های بوم گردی و دفاتر خدماتی مسافرتی، گردشگری سلامت در این نمایشگاه معرفی می شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام با بیان اینکه استان ایلام در سالن شماره 7 این نمایشگاه حضور فعال دارد توضیح داد: معرفی استان در قالب بروشور، کتابچه معرفی جاذبه ها، سی دی، شرایط هتل و سایر امکانات استان ایلام به بازدیدکنندگان ارائه می گردد.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 624

به "معرفی 8 رشته صنایع دستی ایلام در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 8 رشته صنایع دستی ایلام در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید