معاملات فولاد چه زمانی از سر گرفته می گردد؟

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش تجارت نیوز، در جریان معاملات روز سه شنبه نماد فولاد به دلیل نوسان 50 درصدی قیمت طی 15 روز کاری متوقف شد. اتفاقی که به دلیل نوسانات کم قیمت این نماد عظیم کمتر در تاریخ بورس سابقه داشته است. موضوعی که باعث شد این نماد در روز چهارشنبه معامله نشود و به همین دلیل شاخص کل نسبت به روزهای گذشته رشد کمرنگ تری داشته باشد. حال سهامداران این غول بورسی منتظر بازگشایی این نماد هستند.

معاملات فولاد چه زمانی از سر گرفته می گردد؟

اما قانون در خصوص زمان بازگشایی فولاد چه می گوید؟ بر اساس قانون شرکت فولاد مبارکه حداکثر ظرف مدت دو روز کاری فرصت دارد تا سوالات و ابهامات مطرح شده در سامانه تدان را آنالیز و پاسخ آنرا با عنوان اطلاعیه ای حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی افشا کند. در غیر اینصورت مدت توقف این نماد بیشتر خواهد بود.

فولاد مبارکه که در سال 98، بیش از 391 هزار میلیارد ریال فروش داشته است در امسال افزایش سرمایه 79 هزار میلیارد ریالی را نیز انجام داده که البته هنوز سهام جایزه این شرکت قابل معامله نیست. بازدهی فولاد در بورس اگرچه در یک ماه گذشته منفی بوده اما در کمتر از 15 روز اخیر توانسته بیش از 50 درصد رشد قیمت داشته باشد و این افت یکماهه را جبران کند. همچنین فولاد مبارکه در سه ماهه اخیر بازدهی 30 درصدی و در یک سال اخیر بازدهی 110 درصدی را در بازار سهام به ثبت رسانده است.

با این تفاسیر به نظر می رسد با انتشار اطلاعیه مربوط به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی، نماد فولاد برای از سرگیری معاملات خود در روز شنبه مسئله ای نداشته باشد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 949

به "معاملات فولاد چه زمانی از سر گرفته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاملات فولاد چه زمانی از سر گرفته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید