مسائل عرصه فراوری با همدلی مدیران و صاحبان صنایع کاهش می یابد

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، محمدحسین اصغریان در چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری با اشاره به رویکرد نوین دولت و مجلس و ارائه قانون کشوری در حل مسائل و برطرف موانع فراوری اظهار کرد: قانون برطرف موانع فراوری رقابت پذیر و ارتقای نظام اقتصادی کشور، جامع ترین و توانمندترین قانون در حل مسائل عرصه فراوری است.

مسائل عرصه فراوری با همدلی مدیران و صاحبان صنایع کاهش می یابد

وی آنالیز عوامل رکود و یا توقف فعالیت واحدهای فراوریی و صنعتی و اتخاذ تصمیمات اجرایی در چارچوب این قانون را از جمله وظایف کارگروه برطرف موانع فراوری بیان نمود و اضافه کرد: با کوشش و همدلی مدیران بخش دولتی و صاحبان صنایع و فراوریکنندگان، مسائل موجود در عرصه فراوری به حداقل ممکن خواهد رسید و می توانیم از این منظر آینده روشن و خوبی را در صنعت و فراوری استان ببینیم.

نماینده ویژه استاندار گیلان در اجرای قانون برطرف موانع فراوری، ارائه راهکارهای عملیاتی برای حل مسائل فراوری و بانک ها، ایجاد شرایط مطلوب برای افزایش صادرات محصولات و کالاهای فراوریی استان، آنالیز علل و راهکارهای برطرف اختلافات واحدهای فراوریی با دستگاه های اجرایی مانند سازمان امور مالیاتی و تأمین اجتماعی را از جمله مهم ترین وظایف کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری در استان برشمرد و گفت: علاوه بر لزوم پیگیری و حل مسائل واحدهای فراوریی و صنعتی در استان، برطرف مسائل بخش کشاورزی و گردشگری نیز از دیگر وظایف این کارگروه است.

اصغریان با اشاره بر رویکرد تعاملی بین مدیران بانک ها و دستگاه های دولتی و مدیران واحدهای فراوریی و صنعتی اظهار کرد: حضور مستمر و مشارکت مدیران بخش دولتی در جلسات این کارگروه از ضروریات است و گزارش نحوه عملکرد دستگاه ها به استاندار گیلان و دبیرخانه کشوری ستاد تسهیل ارائه خواهد شد.

در ادامه چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری مسائل بیش از 10 واحد صنعتی در حوزه بانکی، میراث فرهنگی و گردشگری و ... آنالیز و راهکارهای حل موانع ارائه شد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان مسئول دبیرخانه مرکزی اجرای قانون برطرف موانع فراوری در استان است و تمامی دستگاه های اجرایی و بانکی استان مرتبط با امر فراوری، صنعت، گردشگری، کشاورزی و صادرات عضو این کارگروه هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 757

به "مسائل عرصه فراوری با همدلی مدیران و صاحبان صنایع کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل عرصه فراوری با همدلی مدیران و صاحبان صنایع کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید