مراکش میزبان مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری شد

به گزارش گروه سرگرمی، سازمان جهانی گردشگری اظهار داشت دوره آینده مجمع عمومی این سازمان در سال 2021 و در کشور مراکش برگزار می شود.

مراکش میزبان مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری شد

ایسنا: در جریان مراسم اختتامیه بیست و سومین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری که در شهر سن پترزبورگ روسیه در حال برگزاری بود در نهایت کشور مراکش به صورت رسمی به عنوان میزبان دوره آینده مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سال 2021 انتخاب شد.

مراکش در رقابت با کشورهای کنیا و فیلیپین به عنوان میزبان بیست و چهارمین مجمع عمومی (WTO) انتخاب شد و هر سه کشور برنامه های خود را با تاکید بر دسترسی و پایداری و استفاده از گردشگری به عنوان ابزاری برای اشتغال زایی و رشد اقتصادی ارائه داده بودند.

زوراب پولولیکاشویلی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری نیز گفت مراکش از اعضای دیرینه سازمان جهانی گردشگری بوده است و به خوبی در چند دهه اخیر به اثبات رسانده که چگونه می توان از توریسم به عنوان عاملی در جهت ایجاد تغییرات مثبت استفاده کرد.

همچنین برای اولین بار در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سن پترزبورگ، کشورهای عضو از سیستم رای گیری الکترونیکی و ناشناس استفاده کردند تا سازمان جهانی گردشگری نیز همسو با دیگر نهادهای وابسته به سازمان ملل دیگر از روش رای گیری کاغذی استفاده نکند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 330

به "مراکش میزبان مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکش میزبان مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید