مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگاران: گزارشی از تخریب مدرسه در مناطق زلزله زده نداشتیم، وضعیت تعطیلی مدارس هنوز تعیین نیست

به گزارش گروه سرگرمی، نظری با اشاره به وضعیت مناطق زلزله زده گفت: تاکنون هیچ گزارشی از تخریب مدارس زلزله زده به ما نرسیده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگاران: گزارشی از تخریب مدرسه در مناطق زلزله زده نداشتیم، وضعیت تعطیلی مدارس هنوز تعیین نیست

مرزیان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار ، درباره وضعیت مدارس مناطقی که اخیرا لرزه در آن وجود داشته است، اظهار کرد: از زمان وقوع زلزله تاکنون هیچ گزارشی از تخریب مدارس در مناطق زلزله زده نداشتیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: فردا اول وقت برای ارزیابی شرایط به منطقه می رویم تا امنیت مدارس آنالیز شوند.

: توضیحات آقای وزیر درباره تعطیلی مدارس کرمانشاه

وی بیان نمود: با توجه به مقاومت سازه های جدید آمادگی داریم تا مدارس به عنوان پناهگاه استفاده شوند که البته این موضوع موافقت ستاد مدیریت بحران منطقه را می طلبد.

نظری درباره وضعیت تعطیلی مدارس مناطق زلزله زده برای فردا بیان نمود: وضعیت تعطیلی مدارس هنوز معین نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 43

به "مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگاران: گزارشی از تخریب مدرسه در مناطق زلزله زده نداشتیم، وضعیت تعطیلی مدارس هنوز تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگاران: گزارشی از تخریب مدرسه در مناطق زلزله زده نداشتیم، وضعیت تعطیلی مدارس هنوز تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید