مجلس عوام انگلیس تغییرات قانون بریگزیت را رد کرد

به گزارش گروه سرگرمی، مجلس عوام مجلس انگلیس امروز (چهارشنبه) تغییرات ارائه شده از سوی مجلس اعیان این کشور برای قانون مورد احتیاج با هدف تایید توافق جدایی از اتحادیه اروپا را رد کرد.

مجلس عوام انگلیس تغییرات قانون بریگزیت را رد کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس گفته که این تغییرات را برای لایحه توافق خروج نمی پذیرد؛ لایحه ای که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را در 31 ژانویه 2020 اجرایی می نماید.

اخیرا نیز مجلس اعیان مجلس انگلیس چندین مورد تغییرات در قانون توافق خروج ایجاد نموده که شامل بندی برای تضمین حفاظت از بچه ها مهاجر پس از بریگزیت است.

امروز، مجلس عوام که جانسون در آن اکثریت دارد، به این تغییرات پیشنهادی از سوی مجلس اعیان رای منفی داد و آن را رد کرد که شامل حقوق شهروندان اتحادیه اروپا در انگلیس پس از بریگزیت می شود.

این لایحه حالا به مجلس اعیان انگلیس برمی شود تا قانونگذاران بار دیگر بتوانند آن را تغییر دهند که روندی به اصطلاح پینگ پنگی است تا در نهایت هر دو آن را امضا نمایند.

از منظر تاریخی، مجلس اعیان انگلیس نمی تواند به صورت دائمی یک لایحه را مسدود کند اگر که بخشی از پلتفورم انتخاباتی دولت باشد و همچنین انتظار نمی رود که این عدم توافق بر لایحه ای که قرار است روز پنجشنبه به قانون تبدیل شود، تاثیری بگذارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 698

به "مجلس عوام انگلیس تغییرات قانون بریگزیت را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس عوام انگلیس تغییرات قانون بریگزیت را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید