لیگ هندبال برگزار نشود به مشکل اقتصادی می خوریم، به باشگاه ها مهلت دادیم تا ضمانت نامه تهیه نمایند

به گزارش گروه سرگرمی، رئیس فدراسیون هندبال گفت: خیلی از درآمدزایی ها به وسیله لیگ هندبال امکان پذیر می گردد و اگر این رقابت ها برگزار نگردد، از نظر مالی جامعه هندبال دچار مشکل می گردد.

لیگ هندبال برگزار نشود به مشکل اقتصادی می خوریم، به باشگاه ها مهلت دادیم تا ضمانت نامه تهیه نمایند

با ما همراه باشید و درباره بهترین کارت اعتباری کانادا بیشتر بدانید.

علیرضا پاکدل در تبادل نظر با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، درباره تعویق مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال مردان گفت: تعدادی از باشگاه ها نتوانستند ضمانت نامه خود را تهیه نمایند و به همین خاطر از فدراسیون درخواست کردند که یک هفته به آنها مهلت داده گردد تا بتوانند بدهی های معوقه خود را پرداخت نمایند. یکی از شروط فدراسیون هندبال برای حضور تیم ها در لیگ سال جاری تسویه معوقات بازیکنان و مربیان بود و بعضی از باشگاه ها که نتوانسته بودند این کار را انجام دهند، فرصت یک هفته ای از ما خواستند. با توجه به اینکه سال جاری هم شرایط مالی کشور با شیوع ویروس کرونا دچار چالش شد و هدف ما هم همراهی با باشگاه هاست، تصمیم گرفتیم مسابقات یک هفته به تعویق بیفتد و چهارشنبه هفته آینده مراسم قرعه کشی را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا برای رقابت های لیگ برتر هندبال اظهار کرد: متأسفانه هنوز مجوزی از سوی این ستاد برای ما صادر نشده است. البته فدراسیون به شدت پیگیر این موضوع است اما قرار بود دوشنبه به ما جواب دهند که این اتفاق نیفتاد و حالا هم هنوز شرایط معین نیست. امیدوارم که ستاد مجوز برگزاری رقابت های لیگ و همچنین اردوهای تیم ملی را به ما بدهد. در اواخر سال جاری ما میزبان مسابقات جوانان آسیا هستیم و باید هر چه زودتر اردوهای تیم ملی را برگزار کنیم. بنابراین احتیاج است که مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش و وزارت بهداشت برای ما صادر گردد.

رئیس فدراسیون هندبال تأکید کرد: برگزاری لیگ هندبال خواسته جامعه این رشته ورزشی است، به این خاطر که خیلی از درآمدزایی ها به وسیله لیگ امکان پذیر می گردد و اگر این رقابت ها برگزار نگردد، از نظر مالی جامعه هندبال دچار مشکل می گردد. ضمن اینکه ما دقیقاً نمی دانیم ویروس کرونا تا چه زمانی وجود دارد و واکسن آن چه موقع ساخته خواهد شد. ممکن است این ویروس تا چند سال با ما درگیر باشد. بنابراین باید با این موضوع کنار بیاییم و طبق پروتکل های بهداشتی به زندگی عادی برگردیم.

پاکدل در پاسخ به این سؤال که رقابت های لیگ برتر مردان به صورت رفت و برگشت یا به صورت متمرکز است، مطرح نمود: هنوز این موضوع معین نیست. ما باید پروتکل هایی که ستاد مقابله با کرونا اعلام می نماید را آنالیز کنیم و بعد در خصوص آن تصمیم بگیریم. در حال حاضر مهم ترین موضوع برای ما، مجوز رقابت های لیگ و اردوی تیم ملی است. امیدوارم که فدراسیون پزشکی ورزشی این موضوع را با جدیت پیگیری کند. همه ما می دانیم که شرایط خاص است و سلامتی ورزشکاران در اولویت است اما نباید تمامی رقابت ها را تعطیل کنیم. قطعاً شرایط بلاتکلیفی به هیچ رشته ورزشی و از جمله هندبال کمکی نخواهد کرد.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1151

به "لیگ هندبال برگزار نشود به مشکل اقتصادی می خوریم، به باشگاه ها مهلت دادیم تا ضمانت نامه تهیه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ هندبال برگزار نشود به مشکل اقتصادی می خوریم، به باشگاه ها مهلت دادیم تا ضمانت نامه تهیه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید