لیورپول و رد درخواست ستاره برزیلی بارسلونا

به گزارش گروه سرگرمی، درخواست فیلیپ کوتینیو، ستاره خلاق برزیلی برای بازگشت به لیورپول رد شده است.

لیورپول و رد درخواست ستاره برزیلی بارسلونا

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قرارداد قرضی فیلیپ کوتینیو با بایرن مونیخ در تابستان سال جاری به اتمام خواهد رسید و با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحران های اقتصادی ناشی از آن، تقریبا تردیدی وجود ندارد که باشگاه آلمانی خواستار پرداخت بند 120 میلیون یورویی به بارسلونا و خرید دائم فیلیپ کوتینیو نیست.

اما نشریه میرر در گزارشی مدعی شد فیلیپ کوتینیو با مدیران باشگاه لیورپول تماس گرفته و از آنها خواسته دوباره او را در تابستان سال جاری جذب نمایند. البته پاسخ باشگاه سابق فیلیپ کوتینیو منفی بوده و آنها تمایلی به خرید دوباره این بازیکن نشان نداده اند.

ستاره برزیلی در ژانویه سال 2018 از لیورپول جدا شده و راهی بارسلونا شد، اما عملکرد خوبی در نوکمپ نداشت و در نهایت به بایرن مونیخ پیوست. بدین ترتیب کیا جورابچیان، مدیر برنامه فیلیپ کوتینیو حالا به دنبال انتقال موکلش به تیم های دیگر است. در هفته های اخیر نام تیم هایی چون چلسی، منچستریونایتد، اورتون و لسترسیتی برای خرید این بازیکن مطرح شده و آینده فیلیپ کوتینیو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. به نظر می رسد افت فیلیپ کوتینیو در سال های اخیر و البته کوشش فراوان این بازیکن برای جدایی از لیورپول در سال 2018 باعث شده دیگر مدیران این تیم علاقه ای به همکاری مجدد با کوتینو نداشته باشند. شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت او به بارسلونا برای فصل بعد نیز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 837

به "لیورپول و رد درخواست ستاره برزیلی بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول و رد درخواست ستاره برزیلی بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید