لغو مجوز 150 دفتر گردشگری در تهران

به گزارش گروه سرگرمی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران مجوز این دفاتر خدمات مسافرتی به علت شکایت از نحوه خدمات ارائه شده و نیز تخلف در زمینه انجام تعهدات مربوطه براساس قراردادهای منعقده در تیرو مردادماه گذشته لغو شده است.

لغو مجوز 150 دفتر گردشگری در تهران

علی رفیعی گفت:

لغو مجوز آژانس های مسافرتی و گردشگری متخلف با توجه به نظارت مستمر بازرسان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و بعلاوه گزارش و شکایت های مردمی صورت گرفته است.

رفیعی توضیح داد که در همین مدت مجوز فعالیت 44 آژانس و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهر تهران نیز بر اساس گزارش بازرسان و کارشناسان این سازمان برای مدت یک تا سه ماه تعلیق شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اشاره به اینکه پرونده های دیگری در مورد لغو و یا تعلیق مجوز دفاتر خدمات مسافرتی در کمیسیون گردشگری استان تهران تشکیل شده اضافه کرد که مشخص تکلیف این دفاتر برای لغو و یا تعلیق مجوز فعالیت این آژانس های مسافرتی در جلسات کارشناسی کمیسیون مورد بحث و آنالیز قرار می گیرد.

رفیعی در ادامه به از سرگیری برگزاری تورهای گردشگری به مقصد ترکیه اطلاع داد و گفت:

براساس اعلام وزارت امور خارجه، برگزاری تورهای گردشگری به مقصد کشور ترکیه بلامانع است و دفاتر خدمات مسافرتی تهران می توانند با اخذ ویزا نسبت به برگزاری تور گردشگری به این کشور اقدام نمایند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بعلاوه از راه اندازی سامانه الکترونیکی خدمات گردشگری در استان اطلاع داد و اضافه کرد که این سامانه با هدف انجام فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی در حوزه خدمات گردشگری راه اندازی شده است.

رفیعی با اشاره به برگزاری جلسه امروز کمیته خدمات سفر شهرستان تهران در فرمانداری گفت:

تاکید بر فراهم کردن زیرساخت های لازم برای توسعه و رونق صنعت گردشگری، نظارت بر فعالیت آژانس ها و دفاتر گردشگری و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و بازرسی مستمر بر فعالیت اماکن و تاسیسات اقامتی بین راهی، هتل ها و هتل آپارتمان ها از جمله موضوعات آنالیز شده در این جلسه بود.

منبع: کجارو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1924

به "لغو مجوز 150 دفتر گردشگری در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو مجوز 150 دفتر گردشگری در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید