فیلیمو کودک راه اندازی شد

به گزارش گروه سرگرمی، تهران (پانا) - فیلیمو بخش جدیدی را برای دسترسی آسان بچه ها به محصولات تصویری فراهم نموده است که این بخش از امروز -سه شنبه 15 تیر- در اختیار کلیه کاربران است.

فیلیمو کودک راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، فیلیمو کودک با هدف دسترسی امن و آسان بچه ها به محتوا اختصاصی خود و بعلاوه رفع شدن دغدغه های والدین در خصوص کنترل و نظارت روی محتوای مورد دیدنی فرزندان طراحی و راه اندازی شد.

این اقدام پس از آنالیز رفتار کاربران بر روی محتواهای مختلف در فیلیمو انجام شده است که طبق آمار 42 درصد مخاطبان فیلیمو، انیمیشن دیدن می نمایند.

این سرویس تازه شامل بخش های مختلف است که مهم ترین بخش آن محبوب ترین شخصیت های انیمشنی است که امکان دسترسی آسان به کاراکترهای محبوب دنیای انیمیشن همانند باب اسفنجی و بچه رئیس و… را فراهم نموده است.

موزیکال، هاپوها، پرنسس، فوتبالی، ماشین ها، ابر قهرمانی، دخترونه، مزرعه حیوانات، آموزش زبان انگلیسی و… از بخش های دیدنی فیلیمو کودک است که به تفکیک موضوعات مطرح شده آثار مرتبط با خود را جمع آوری نموده است.

در فیلیمو کودک، بیش از 307عنوان فیلم و 208عنوان سریال وجود دارد که در مجموع 5 هزار 677 قسمت سریال در دسترس کاربران واقع شده است. از بین این آثار 22فیلم ایرانی و 285 فیلم غیر ایرانی است.

توجه به محتوای آموزشی هم با 64 فیلم و 4 سریال آموزشی در دستور کار فیلیمو کودک قرار گرفته است که این محتوا دائم در حال به روز رسانی است.

راه اندازی این بخش می تواند به بهبود دسترسی بچه ها به محتواهای مناسب سنین خود یاری نموده و خانواده ایرانی از یک فضای امن برای سرگرمی بچه ها خود بهره مند شوند. علاقمندان و خانواده ها می توانند برای دسترسی آسان به بخش فیلیمو کودک به نشانی https://www.filimo.com/kids مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1719

به "فیلیمو کودک راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلیمو کودک راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید