فوت 5 نفر براثر سیل در مازندران

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، یحیی صالح طبری شامگاه یکشنبه در نشست ستاد بحران استان در فرمانداری تنکابن با بیان اینکه پنج نفر فوتی در جریان سیل اخیر در مازندران رخ داد، گفت: یک مورد فوتی مشکوک نیز داریم که علت آن در دست آنالیز است.

فوت 5 نفر براثر سیل در مازندران

وی با تاکید بر اینکه تامین آب بهداشتی و جمع آوری لاشه حیوانات مرده از دغدغه های مهم ماست اضافه نمود: از یک روز قبل از وقوع سیل 39 بیمارستان و سه هزار مراکز بهداشت و درمان در آماده باش صددرصد بوند.

صالح طبری افزود: در روز سیل هیچ مراجعه ای به بیمارستان ها نداشتیم که متخصص مورد نظرشان وجود نداشته باشد و حدود 5 هزار و 460 مورد تماس با مرکز 115 استان داشتیم که نسبت به هفته گذشته 44 درصد افزایش داشت.

رئیس مرکز فوریتهای پیش بیمارستانی استان گفت، در روز جمعه 13 مهرماه همزمان با آغاز بارشهای سنگین و وقوع سیل در غرب استان، 44 درصد تماسهای ورودی به اورژانس 115 نسبت به مدت مشابه درجمعه ششم مهر افزایش داشته است ودر روزهای جمعه و شنبه 13 و 14 مهرماه، 10 هزار و 348 مورد تماس تلفنی با مراکز پیغام و ارتباطات اورژانس مازندران برقرار شد.

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی مازندران بیان داشت در دوروز جمعه و شنبه 13و14 مهر 740 مورد ماموریت توسط تیمهای فوریتهای پزشکی استان مازندران انجام شد که افزایش 15 درصدی نسبت به مدت مشابه در هفته قبل داشت.

صالح طبری در ادامه، از جان باختن 5 نفر وامداد رسانی اورژانس به 16 مصدوم در حوادث سیل اخیر در استان اطلاع داد و گفت: جان باختگان ، آقای 33 ساله در ساری،دوآقای 74 و 40 ساله در چالوس وپسر بچه 5 ماهه و دختر بچه 2 ساله در منطقه ایان سه هزار تنکابن بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 6

به "فوت 5 نفر براثر سیل در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 5 نفر براثر سیل در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید