عذرخواهی مدیر فنی سابق آژاکس بابت متهم کردن یوونتوس به دوپینگ

به گزارش گروه سرگرمی، یکی از مسئولان سابق آژاکس آمستردام بابت اظهارات جنجالی خود درباره بانوی پیر ابراز تأسف کرد.

عذرخواهی مدیر فنی سابق آژاکس بابت متهم کردن یوونتوس به دوپینگ

به گزارش خبرنگاران، در آستانه بازی رفت تیم های فوتبال آژاکس و یوونتوس درمرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب (چهارشنبه) در پایتخت هلند برگزار می گردد، دیوید اِنت، بازیکن مدیر فنی سابق تیم فوتبال آژاکس از یوونتوسی ها به خاطر متهم کردن این تیم به دوپینگ در فینال لیگ قهرمانان سال 1996 عذرخواهی کرد.

یوونتوس در آن بازی با غلبه بر آژاکس دومین و آخرین قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپا تا به امروز را کسب کرد و انت مدعی شد که تعدادی از بازیکنان یووه در آن بازی دوپینگ نموده بودند.

اِنت که محصول آموزشگاه آژاکس بود و به دلیل مصدومیتش شدید هرگز نتوانست در رده بزرگسالان برای این تیم بازی کند، طرفدار دوآتشه تیم فوتبال اینتر ایتالیا هم هست.

او به پایگاه خبری توتومرکاتووب ایتالیا گفت: از حرف های من اشتباه برداشت شده بود. من نگفتم که به بازیکنان یوونتوس مواد نیروزا خورانده شده بود. چیزی که من گفتم، شوخی با یک طرفدار بود که بدون فکر صحبت می کرد و واکنش نشان می داد. آن زمان بیانکونری در مظان اتهام قرار داشت و من هم خندیدم و گفتم شاید برای کارها ی شان دلیل داشته اند اما هرگز اشاره ای به دوپینگ کردن بازیکنان این تیم نکردم. قصد نداشتم یوونتوسی ها را آزرده خاطر کنم. آنها حرف مرا جدی گرفتند و از آن داستان ساختند.

اِنت اضافه کرد: ما آن سال فینال را باختیم چون در اوج نبودیم و بد بازی کردیم. بعدها اتفاقی بدتر رخ داد که دوپینگ نبود بلکه کالچوپولی بود. این موضوعی است که باعث ایجاد سردرگمی می گردد و من می خواستم درباره اش شفاف شرح بدهم. تکرار می کنم که من در حرف هایم هیچ تیمی را متهم نکردم. متأسفم. برای ما روبه رو شدن با تیم آلگری در این مرحله واقعاً بدشانسی بود. اما علاوه بر تیم های انگلیسی، از روبه رو شدن با بیانکونری هم خیلی می ترسیدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 125

به "عذرخواهی مدیر فنی سابق آژاکس بابت متهم کردن یوونتوس به دوپینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی مدیر فنی سابق آژاکس بابت متهم کردن یوونتوس به دوپینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید