سرمربی پورتو: یوونتوس را تحت فشار قرار دادیم

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو پرتغال شب گذشته در ملاقات رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. مهدی طارمی (2) و موسی ماره گا (46) در این بازی برای پورتو گلزنی کردند.

سرمربی پورتو: یوونتوس را تحت فشار قرار دادیم

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو بعد از سرانجام بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بسیار ناامید کننده بود که آن گل را دریافت کردیم چون یووه را 71 دقیقه از نظر دفاعی خنثی کردیم. تمام نقاط قوت یوونتوس را تحت فشار قرار دادیم.

کونسیسائو تاکید نمود: پورتو از نظر استراتژیک عالی بود ولی تازه در میانه راه هستیم. برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی باید در هر لحظه از بازی (برگشت) همین قدر قدرتمند باشیم. در بازی رفت در گلی که دریافت کردیم، دو یا سه خطا داشتیم. یک بازی دیگر باید انجام گردد. ما باید در این سطح ادامه دهیم و در هر لحظه تمرکز خود را حفظ کنیم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: یووه 70 دقیقه حتی یک فرصت هم ایجاد نکرد. عملکرد ما تماشایی نبود اما در این سطح از بازی و برابر یوونتوس این همان کاری است که شما باید انجام بدهید. در بازی برگشت باید از نظر دفاعی سختگیرانه عمل و از هر خطای تیم مقابل استفاده کنیم. یوونتوس باید دنبال نتیجه باشد اما این بدان معنا نیست که ما فقط برای دفاع به آنجا می رویم.

وی با بیان اینکه یوونتوس با بازگشت خوان کوردوا و پائولو دیبالا قوی تر و متفاوت تر خواهد شد، گفت: یووه را با دقت مطالعه می کنیم و آماده خواهیم بود زیرا می خواهیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1467

به "سرمربی پورتو: یوونتوس را تحت فشار قرار دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پورتو: یوونتوس را تحت فشار قرار دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید