پورتو 4 ، بواویشتا 1، دروازه بیرانوند مسحور پاس های طارمی

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در یکی از بازی های هفته دهم لیگ فوتبال پرتغال امروز شنبه دربی شهر پورتو بین تیم های پورتو و بواویشتا برگزار گردید که این بازی با نتیجه 4 بر 1 به سود پورتو ‬به خاتمه رسید.

پورتو 4 ، بواویشتا 1، دروازه بیرانوند مسحور پاس های طارمی

در این مسابقه مهدی طارمی مهاجم پورتو و علیرضا بیرانوند دروازه بان بواویشتا در ترکیب اصلی تیم های خود حضور داشتند و تقابل آنها یکی از موارد جالب توجه زمین بود.

طارمی که انگیزه زیادی برای ادامه درخشش خود در پرتغال داشت، به این فرایند ادامه داد و یکی از تاثیرگذارترین نفرات پورتو در برد امروز بود؛ هرچند که در گلزنی ناکام بود.

لوئیس دیاز (21)، اوانیلسون (40 و 47) و دنی لودر (5+90) برای پورتو در این بازی گلزنی کردند. طارمی هم تمام کوشش خود را برای گلزنی به کار برد و در دقیقه 42 دروازه بیرانوند را باز کرد، اما بعد از بازبینی صحنه با یاری داور ویدئویی (VAR) گل مهاجم ایران آفساید اعلام شد.

البته طارمی پاس گل های دوم و سوم را به اوانیلسون داد تا تعداد پاس های گل خود در لیگ پرتغال را به عدد 3 افزایش بدهد.

گرفتن پنالتی هم یکی از برنامه های طارمی در بازی با یاران بیرانوند بود. مهاجم ایران در برخورد با مدافعان بواویشتا سه بار در محوطه جریمه این تیم زمین خورد اما داور اعتقادی به اعلام پنالتی برای پورتو نداشت و این موضوع اعتراض شدید طارمی را در پی داشت.

در ادامه طارمی در دقیقه 71 بازی تعویض شد تا برای بازی بعدی پورتو استراحت کند. تیم پورتو چهارشنبه این هفته در ملاقات برگشت لیگ قهرمانان اروپا با تیم آث میلان ایتالیا روبرو می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1937

به "پورتو 4 ، بواویشتا 1، دروازه بیرانوند مسحور پاس های طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورتو 4 ، بواویشتا 1، دروازه بیرانوند مسحور پاس های طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید