شگفتی سازی تیم ملی با کی روش در جام جهانی شدنی است ، طارمی می تواند در لیگ برتر انگلیس هم بدرخشد!

به گزارش گروه سرگرمی، مدت زمان زیادی تا آغاز جام جهانی نمانده اما علی علیپور کوشش می نماید تا نظر کی روش را برای حضور در تیم ملی جلب کند.

شگفتی سازی تیم ملی با کی روش در جام جهانی شدنی است ، طارمی می تواند در لیگ برتر انگلیس هم بدرخشد!

خبرنگاران آنلاین - امیرحسین اعظمی

علی علیپور، مهاجم ایرانی باشگاه ژیل ویسنته پرتغال، چند هفته به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود. او بعد از یک دوری نسبتا طولانی مدت، هفته گذشته در جام حذفی پرتغال با زدن یک گل و دادن یک پاس گل درخشید تا نشان دهد به روزهای خوبش نزدیک شده است. او مدتی قبل هم به تیم ملی دعوت شد ولی به نظر می رسد این بار و در آستانه مسابقات جام جهانی قطر، کار سختی برای حضور دوباره در تیم ملی داشته باشد؛ هرچند که خودش در این خصوص دیدگاه جالبی دارد. علیپور در مصاحبه با خبرنگاران ورزشی به سؤالات پاسخ می دهد.

*دوران مصدومیت برای علی علیپور چطور سپری شد؟

مصدومیت برای هر ورزشکاری سخت است، خصوصا اینکه طولانی باشد. من در لیگ کنفرانس اروپا که با نماینده لیتوانی بازی داشتیم، از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و 45 روز بازی نکردم. خدا را شکر که بعد از بازگشت به میادین، در جام حذفی درخشیدم و یک گل زدم و یک پاس گل دادم. دوری از فوتبال واقعا سخت است ولی خوشحالم که دوباره برگشتم.

*فکر نمی کنی با انتخاب ژیل ویسنته، نسبت به فصل گذشته کار سخت تری برای بازی کردن داری؟

من گفتم که دوست دارم چالش جدیدی را تجربه کنم و اگر مصدوم نمی شدم قطعا شرایط بهتری داشتم. حالا هم ناامید نیستم و کوشش می کنم تا موقعیت بهتری پیدا کنم.

*از 14 بازی فقط 9 امتیاز گرفته اید و در رده چهاردم جدول قرار دارید. به نظر می رسد نتایج چندان خوبی نگرفتید؟

اینکه می توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم را قبول دارم ولی زمان زیادی تا اتمام لیگ به جای مانده و می توانیم خودمان را بالا بکشیم. متأسفانه امتیازهای حساسی را از دست دادیم ولی باید نتایج قبلی را جبران کنیم.

*زمان زیادی تا آغاز جام جهانی باقی نمانده است. به تیم ملی دعوت می شوی؟

کوشش خودم را می کنم و همه چیز به قسمت بستگی دارد. متأسفانه این مصدومیت کار من را سخت کرد ولی برای حضور در تیم ملی ناامید نیستم. اگر دعوت شوم که باعث خوشحالی و افتخار است و اگر هم دعوت نشوم برای تیم ملی و دوستانم آرزوی برترین ها را دارم. من تیم ملی کشورم را دوست دارم و می خواهم همواره برترین نتایج را بگیرد.

*فکر می کنی بعد از بازگشت کی روش، در جام جهانی شانسی برای موفقیت داریم؟

کی روش یک مربی باتجربه و بزرگ است و کوشش می نماید تا تیم ملی را با برترین شرایط به جام جهانی ببرد. ما می توانیم با کی روش شگفتی ساز شویم و نتایج خوبی بگیریم.

*خط حمله تیم ملی را چطور می بینی؟

خدا را شکر در این پست بازیکنان بسیار خوبی داریم که امیدوارم در جام جهانی بدرخشند.

*درخشش طارمی در پورتو باعث شده تا خبرهایی درخصوص حضور او در لیگ برتر انگلیس شنیده گردد. فکر می کنی او می تواند در لیگ برتر بدرخشد؟

مهدی دوست خوب من است که در پرسپولیس روزهای خوبی با هم داشتیم. طارمی نمایش بسیار خوبی در فوتبال پرتغال داشته و می تواند در لیگ برتر انگلیس هم بدرخشد.

*بازی های لیگ ایران را دنبال می کنی؟

بله، تا جایی که وقت باشد بازی ها را می بینم.

*شرایط پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنی؟

پرسپولیس خوشبختانه شرایط خوبی دارد و هفته گذشته هم برد خوبی مقابل ملوان به دست آورد. پرسپولیس سال قبل هم می توانست قهرمان گردد که متأسفانه در چند بازی امتیازهای حساسی از دست داد. امیدوارم سال جاری دوباره شاهد قهرمانی پرسپولیس باشیم.

*درخصوص رأی کمیته انضباطی هم صحبت کن که براساس آن پرسپولیس باید 900 میلیون به تو پرداختی داشته باشد.

این موضوعی است که آن را به وکیلم سپرده ام و زیاد هم دوست ندارم در موردش صحبت کنم. این پرونده مربوط به چند سال قبل بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2127

به "شگفتی سازی تیم ملی با کی روش در جام جهانی شدنی است ، طارمی می تواند در لیگ برتر انگلیس هم بدرخشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی سازی تیم ملی با کی روش در جام جهانی شدنی است ، طارمی می تواند در لیگ برتر انگلیس هم بدرخشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید