ضرر 758 میلیون دلاری جنرال موتورز در سه ماهه دوم سال

به گزارش گروه سرگرمی، گزارش های اقتصادی شرکت جنرال موتورز حاکی از آن است که این خودروسازی متحمل ضرر 758 میلیون دلاری شده است.

ضرر 758 میلیون دلاری جنرال موتورز در سه ماهه دوم سال

به گزارش خبرنگار ، شرکت جنرال موتورز به تازگی اعلام نموده است که اگر اقتصاد آمریکا از شرایط ویروس همه گیر کرونا بهبود یابد و صنعت خودرو دیگر خاموشی فراوری را تجربه نکند، این خودروساز آمریکایی باید بتواند تا خاتمه امسال وام 16 میلیارد دلاری خود را پس بدهد.

ذویا سوریادوارا، رئیس ارشد مالی شرکت جنرال موتورز، به خبرنگاران گفت: همانطور که می دانید شرایط این خودروسازی یک شرایط مطلوب و روان در فراوری است و ما عقیده داریم که ویروس کرونا، اقتصاد و تأثیر آن بر شرایط کلی اقتصاد بسیار رابطه نزدیکی با هم دارند. سوریادوارا پس از آن که جنرال موتورز با کاهش فروش وانت خود و کاهش هزینه های خود در اثر تعطیلی اجباری کارخانه خود شد، اظهارات خود را منتشر کرد که نشان می دهد این شرکت خودروسازی سود کمی در سه ماهه دوم سال 2020 داشته است.

خبر بهتر برای جنرال موتورز این است که سهام این شرکت 0.8 درصد رشد داشته است. این شرکت آمریکایی پیش بینی درآمد خود را برای سال ارائه نکرد، اما اظهار داشت که این سه ماهه دوم با 30.6 میلیارد دلار درآمد به خاتمه رسیده است. سوریادارا به خبرنگاران گفت که اگر اقتصاد ایالات متحده به بهبودی خود ادامه دهد، جنرال موتورز باید در نیمه دوم سال جریان نقدی بین 7 تا 9 میلیارد دلار ایجاد کند.

وی گفت: این خودروساز باید تا خاتمه سال 2020 اعتبار اعتباری 16 میلیارد دلاری خود را بازپرداخت کند، اقدامی که دوباره به بهبود مالی و فروش سالانه وسایل نقلیه جدید آمریکا در سطح صنعت با 14 میلیون دستگاه در امسال بستگی دارد. اما موارد شدید کووید-19 در سراسر ایالت های جنوبی و جنوب غربی ایالات متحده آمریکا فرایند این بهبودی را به شک و تردید تبدیل نموده است.

جنرال موتورز ضرر خالص خود برای سه ماهه دوم امسال را 758 میلیون دلار یا 56 سنت برای هر سهم گزارش کرد. این شرکت در سال گذشته سود 2.4 میلیارد دلاری یا 1.66 دلار در هر سهم را گزارش نموده بود. براساس مبنای تعدیل شده، این زیان 806 میلیون دلار بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1116

به "ضرر 758 میلیون دلاری جنرال موتورز در سه ماهه دوم سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر 758 میلیون دلاری جنرال موتورز در سه ماهه دوم سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید