شکستن طلسم بهانه فریب دختر 15 ساله

به گزارش گروه سرگرمی، تهران (پانا) - دختر 15 ساله ای که با طلاهای مادرش از خانه فرار نموده بود با ردیابی های پلیسی در یک کلبه روستایی در حالی پیدا شد که مدعی است از سوی یک روانشناس قلابی ربوده شده بود.

شکستن طلسم بهانه فریب دختر 15 ساله

به گزارش ایران، 21 آذر زن جوانی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن دخترش اطلاع داد و گفت: دخترم سوگند، 15 سال دارد. صبح امروز که از خواب بیدار شدم، او را در خانه ندیدم. با تلفنش تماس گرفتم جواب نداد. از آنجا که چند وقتی است متوجه رفتارها و تماس های مشکوک او با فردی شده ام غیبت امروزش نگرانم نموده است.

با شکایت زن جوان، به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای اطلاع از سرنوشت دختر نوجوان شروع شد. در آنالیز های اجرا شده تعیین شد که سوگند با مرد 34 ساله ای به نام بهنام در ارتباط است. با شناسایی هویت بهنام تیم تحقیق راهی محل زندگی او شدند اما در ادامه دریافتند بهنام نیز ناپدید شده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس پیروز شدند رد مرد جوان را در یکی از شهرستان های شمالی بزنند. با شناسایی مخفیگاه مرد جوان، مأموران وارد عمل شده و با دستگیری بهنام، دختر 15 ساله را در خانه وی پیدا کردند.

فریب اینستاگرامی

سوگند در تحقیقات گفت: 6 ماه قبل با دختری به نام ستاره در فضای مجازی آشنا شدم. کم کم ارتباطمان بیشتر شد و من دیگر ستاره را مثل خواهر خودم می دانستم. با او از مسائل خانوادگی ام می گفتم و تقریباً از همه مسائل زندگی ام با خبر بود. از آنجا که ما همواره در فضای مجازی پیغام می دادیم و تلفنی با هم صحبت ننموده بودیم من همچنان تصور می کردم او یک دختر است اما وقتی برای اولین بار با او تماس گرفتم در کمال ناباوری دریافتم ستاره درواقع یک پسر است و خودش را به من دختر معرفی نموده بود.

او ادامه داد: از این ماجرا شوکه شده بودم و می خواستم ارتباطم را قطع کنم، اما ستاره یا همان بهنام به من گفت روانشناس است و می تواند مسائل زندگی ام را رفع کند. او می گفت که به خاطر کرونا مطبش تعطیل است و تلفنی به من مشاوره می دهد. بعد از مدتی هم گفت من را طلسم نموده اند و برای شکستن این طلسم باید طلاهای خودم و مادرم را بیاورم تا با خواندن ورد روی طلاها، طلسم شکسته گردد.

سوگند ادامه داد: من حرف هایش را باور کردم و بعد از برداشتن طلاها به ترمینال شرق تهران رفتم و آنجا بود که برای اولین بار بهنام را دیدم. با دیدن چهره اش خیلی تعجب کردم، عکسی که او از خودش در واتس اپ برایم فرستاده بود با چهره اش بشدت متفاوت بود. وقتی تعجب مرا دید گفت عکسش برای قبل از تصادف است و او به علت تصادف شدیدی که داشته چهره اش اینگونه دگرگون شده است. من با دیدن بهنام؛ تصمیم به بازگشت به خانه گرفتم اما او به من گفت اگر به خانه برگردم خانواده ام مرا مجازات می نمایند. پدر و مادرم همواره باهم دعوا داشتند و یکی از مواردی که باعث شد خانه را ترک کنم همین مسأله بود. سوار خودرو که شدم در راه بهنام به من قرصی داد که بی هوش شدم. بعد هم به یک کلبه روستایی رفتیم و مرا در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داد. او طلاهایم را نیز سرقت کرد و آنها را حدود 30 میلیون تومان فروخت.

بهنام اما در بازپرسی ها منکر آدم ربایی و آزار و اذیت سوگند شد و گفت: دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی هستم و 6 ماه قبل در اینستاگرام با سوگند آشنا شدم. من به او نگفتم که از خانه فرار کند و با من بیاید. او به من گفت 18 ساله است و چون پدر و مادرش اختلاف دارند از زندگی با آنها خسته شده است. بعد هم از من خواست او را به شمال ببرم تا دریا را ببیند. من او را دوست دارم و قصد ازدواج داشتم. طلاها را هم خودش به من داد بفروشیم و با طلاهای مادرم آنها را فروختیم.

بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم جوان را صادر کرد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1354

به "شکستن طلسم بهانه فریب دختر 15 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکستن طلسم بهانه فریب دختر 15 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید