تور ترکیه: شوخی بستنی فروش ترکیه ای با خواننده سرشناس ایرانی !

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران: ویدئو شوخی بستنی فروش ترکیه ای با خواننده بنام ایرانی، با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی همراه شده است.

تور ترکیه: شوخی بستنی فروش ترکیه ای با خواننده سرشناس ایرانی !

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

فریدون آسرایی از خوانندگان پاپ ایرانی است فریدون آسرایی متولد 15 مرداد 1335 در آسارا از توابع شهرستان کرج است فریدون آسرایی بعد از تحصیلات مقدماتی، در فروردین 1358 به ونکوور کانادا مهاجرت کرد فریدون آسرایی سال 1988 گروه غزال و 2 سال بعد هم گروه پرواز را با حضور کامران، هنگامه و رامین زمانی راه انداخت فریدون آسرایی پس از بازگشت از کانادا، فعالیت های هنری خود در ایران را با آلبومی به نام غریبه شروع کرد

مرد بستنی فروش، دستان خواننده ایرانی را فشرد.

ویدئو شوخی بستنی فروش ترکیه ای با خواننده بنام ایرانی، با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی همراه شده است.

در این ویدئو دیده شده، مرد بستنی فروش اقدام به دادن یک بستنی قیفی به فریدون آسرایی خواننده ایرانی نموده، اما بلافاصله بستنی را از دستش به عقب کشیده و به جای آن دست خواننده ایرانی را به نشانه صمیمیت در دستانش فشرده و پس از گفتن چند جمله، بستنی را با احترام به او داد که این حرکت جالب واکنش های مثبت کاربران فضای مجازی را در پی داشته است.

منبع: اسپوتنیک

منبع: رکنا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1976

به "تور ترکیه: شوخی بستنی فروش ترکیه ای با خواننده سرشناس ایرانی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: شوخی بستنی فروش ترکیه ای با خواننده سرشناس ایرانی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید