سیمز 4 از اواخر مهر برای همواره رایگان خواهد شد

به گزارش گروه سرگرمی، کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی اعلام نموده که میخواهد تا بازی شبیه ساز سیمز 4 را از ماه اکتبر برای همواره به صورت رایگان در دسترس قرار دهد.

سیمز 4 از اواخر مهر برای همواره رایگان خواهد شد

به طور دقیق، در تاریخ 18 اکتبر (26 مهر) بازیکنان می توانند بازی را به صورت رایگان روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی دانلود نمایند. الکترونیک آرتز نیز با اشاره به این موضوع اعلام کرد:

استودیوی سازنده بازی یعنی Maxis میخواهد تا جزئیات بیشتری را در خصوص برنامه های آینده خود برای این بازی که در حال حاضر 19.99 دلار قیمت دارد، در جریان لایو استریمی در 26 مهر به اشتراک بگذارد. از طرفی تا تاریح تا 17 اکتبر (25 مهر)، دارندگان فعلی بازی کیت تازه Desert Luxe را رایگان دریافت خواهند کرد. طبق گفته الکترونیک آرتز، بازیکنان سیمز می توانند با کیت Desert Luxe، مبلمان و دکور خانه خود را با مواردی الهام گرفته از حال و هوای صحرا جایگزین نمایند.

سیمز 4 ابتدا در سپتامبر 2014 برای رایانه های شخصی منتشر شد و سپس در سال 2017 به پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان راه پیدا کرد. هم اکنون نیز روی کنسول های نسل تازه قابل تجربه است. طبق آمار منتشر شده از سوی الکترونیک آرتز، این بازی تا فوریه 2019 بیش از 1 میلیارد دلار عایدی داشته و تا فوریه 2021 به وسیله بیش از 33 میلیون نفر تجربه شده است.

لازم به ذکر است که اندرو ویلسون (Andrew Wilson) به عنوان مدیر عامل این کمپانی، در نوامبر گذشته اعلام کرد:

سیمز 4 در 26 مهر روی تمامی پلتفرم ها رایگان خواهد شد. البته باید توجه داشته باشید که بسته های الحاقی آن که از قضا تعداد آن ها نیز زیاد است، همچنان به صورت پولی قابل تجربه هستند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2113

به "سیمز 4 از اواخر مهر برای همواره رایگان خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمز 4 از اواخر مهر برای همواره رایگان خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید