نسخه واقعیت مجازی بازی امانگ آس معرفی شد

به گزارش گروه سرگرمی، بازی بسیار محبوب امانگ آس (Among Us) یک نسخه واقعیت مجازی دریافت خواهد کرد. این نسخه قرار است برای دستگاه های پلی استیشن وی آر، متاکوئست (Meta Quest) و استیم وی آر عرضه شود. سازنده آن هم شرکت شل (Schell) بوده که از ساخته های آن ها می توان به بازی Expect You to Die اشاره کرد. هنوز تاریخ عرضه رسمی این نسخه نو اعلام نشده ولی در گیم اواردز سال 2021 تریلری از آن منتشر شد.

نسخه واقعیت مجازی بازی امانگ آس معرفی شد

نسخه واقعیت مجازی امانگ آس یک تجربه اول شخص و سه بعدی است. برخلاف بازی اصلی که سوم شخص و دو بعدی بود. البته هسته بازی ثابت بوده و همچنان یک بازی چند نفره است. تریلر تازه هم حالت گیم پلی را نشان داد که یک بازیکن در حال کار با یک کیبورد بود. سپس فرد دیگری او را از پشت، کشت.

بازی امانگ آس در دوران قرنطینه تبدیل به یکی از محبوب ترین تفریحات افراد شد. به حدی که این بازی از طریق تمام استریمرها پخش شده و بسیاری شروع به تجربه آن کردند. این در صورتی بود که امانگ آس در اصل در سال 2018 برای کامپیوتر و موبایل عرضه شد. سپس در سال 2020 نسخه نینتندو سوییچ آن منتشر شده و قرار است برای کنسول های بازی هم عرضه شود.

به طور کلی امانگ آس یک بازی بسیار ساده و تقریبا مشابه چیزی مثل بازی چند نفره مافیا است. در میان شما یک خائن وجود داشته و سعی دارد تا تمام افراد را بکشد. افراد عادی هم باید تلاش کنند تا با انجام تعدادی عمل ساده بازی را به پیش برده یا دشمنان را از سفینه حذف کنند.

حال نسخه واقعیت مجازی آن تجربه بسیار متفاوتی را به کاربران ارائه خواهد داد. اینکه در سفینه حضور داشته باشید و سعی کنید خائن را بشناسید بسیار جالب است. دستگاه های واقعیت مجازی با وجود تکنولوژی بسیار قوی خود آنچنان محبوب نبوده و هنوز بسیاری از افراد آن ها را ندارند. به همین علت شاید ورود به این دنیا کار منطقی نباشد ولی از طرفی با توجه به محبوبیت امانگ آس قطعا به آن آسیبی نخواهد زد.

منبع: TheVerge.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1914

به "نسخه واقعیت مجازی بازی امانگ آس معرفی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نسخه واقعیت مجازی بازی امانگ آس معرفی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه واقعیت مجازی بازی امانگ آس معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید