سفر به اسکاندیناوی؛ منطقه ای فریبنده در اروپا

به گزارش گروه سرگرمی، اسکاندیناوی یکی از جذاب ترین مقصدهای اروپاییست. این منطقه دلربا دروازه ای به زیبایی های طبیعی، چراغ های شمالی و یک سبک زندگی غیرقابل تصور بوده که به نظر می رسد یکی از شادترین و سالم ترین ها در کره زمین باشد. من می توانم در خصوص اسکاندیناوی تمام روز شعر بخوانم، اما نگران نباشید؛ من به این کار ادامه نخواهم داد. اگر نوشته اسکاندیناوی کجاست را می خوانید، حدس می زنم که قبلا تصمیم گرفته اید این گوشه نفس گیر و زیبا از شمال اروپا را کاوش کنید و به دنبال یک برنامه برای سفر به اسکاندیناوی هستید. برنامه ریزی برای سفر به اسکاندیناوی می تواند به همان اندازه جالب و سرگرم کننده باشد، بنابراین بیایید مستقیما در آن شیرجه بزنیم! اگر مطمئن نیستید که وقت خود را چگونه بگذرانید، در اینجا چند ایده برای سفر به کشورهای اسکاندیناوی وجود داشته که به شما بهترین سرگرمی های منطقه را نشان می دهند.

سفر به اسکاندیناوی؛ منطقه ای فریبنده در اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

برنامه سفر یک هفته ای به اسکاندیناوی

در فکر بازدید از کشورهای اسکاندیناوی هستید و فقط یک هفته فرصت دارید؟ نگران نباشید! در این هفت روز با مراجعه به پایتخت ها می توانید این منطقه را خوب بگردید. اگر به دنبال ترکیبی از جاذبه های تاریخ درخشان و جاذبه های بومی هستید، جهت دانمارک، سوئد و نروژ جهت خوبی است. آمادگی کاوش هر چیزی از کاخ های مجلل گرفته تا موزه های درجه یک و خوراک های مشهور دنیای را در پایتخت های شیک داشته باشید. کپنهاگ، استکهلم و اسلو با قطارهای سریع و ایمن به هم متصل شده اند، بنابراین براساس مقاله اسکاندیناوی کجاست، سفر بین این شهرها ساده است.

برنامه سفر دو هفته ای به اسکاندیناوی

با گذراندن دو هفته در کشورهای اسکاندیناوی می توانید از میان پایتخت های معاصر گذر نموده و یکی از دیدنی ترین مناطق این بخش از دنیا را کاوش کنید: ساحل غربی نروژ. خود را در کافه و صحنه های آشپزی عالی کپنهاگ غرق کنید، در خیابان های سنگفرش شده و قرون وسطایی شهر قدیمی استکهلم قدم بزنید و در خصوص تاریخ وایکینگ ها در اسلو اطلاعات کسب کنید. با قطارهای دیدنی و جذاب از اسلو به برگن بروید و آماده باشید تا از مناظر خیره نماینده هیجان زده شوید.

برنامه سفر سه هفته ای به اسکاندیناوی

براساس مقاله اسکاندیناوی کجاست باید بدانید که این برنامه ابتدا شما را به پایتخت کشورهای اسکاندیناوی می برد و بعد از آن شما را به شمال نروژ می برد؛ جایی که می توان حیات وحش، طبیعت بکر و شفق های قطبی در این کشور را دید. شما می توانید از این بخش از سفر به اسکاندیناوی در هر زمان از سال بهره ببرید، اما شمال نروژ در زمستان جادویی بوده و این فصل بهترین زمان برای دیدن شفق های قطبی است. صحبت از شفق های قطبی شد. ترومسو، شهری کوچک بوده که در 350 کیلومتری شمال دایره قطب جنوب قرار گرفته است. این شهر بدلیل داشتن شفق های قطبی که یکی از جاذبه های قابل توجه قاره اروپا بوده، مشهور شده است. اگر قلب شما برای تماشای شفق های قطبی می تپد، جوری در سفر به کشورهای اسکاندیناوی برنامه ریزی کنید که چند روزی را در اینجا بمانید تا شانس دیدن این شفق های قطبی را داشته باشید.

مناظر و تجربیات از دست ندادنی در اسکاندیناوی

اکنون که برنامه سفر به اسکاندیناوی را مرتب نموده اید، وقت آن رسیده است که هیجان انگیزترین قسمت سفر به کشورهای اسکاندیناوی را برنامه ریزی کنید؛ تمام کارهایی که قرار است در دانمارک و نروژ و سوئد انجام دهید. بر کسی پوشیده نیست که نروژ تعدادی از خارق العاده ترین آبدره های کره خاکی را در بردارد. در خط ساحلی این کشور بیش از 1000 آبدره وجود داشته، اما آبدره گیرانگرو و آبدره ساگنه دو آبگیر مشهور نروژ هستند. اسمورگاس (Smörgås) به سوئدی، اسموربورد (smørrebrød) به دانمارکی، اسموربراد (smørbrød) به نروژی؛ تلفظ این ساندویچ سنتی اسکاندیناوی بوده که ممکن است بسته به کشور مورد نظر شما تغییر کند. اما یک چیز همه آنها مشترک است، همه خوشمزه هستند. شما احتمالا عکس هایی از کوه های صخره ای در جزایر لوفوتن و دهکده های شاد ماهیگیری را در اینستاگرام مشاهده نموده اید، اما هیچ چیز با دیدن ناهمواری های زیبای این مجمع الجزایر دور افتاده به صورت حضوری قابل مقایسه نیست. قلعه فردریکسبورگ برای کسانی که از قلعه های باستانی خوششان می آید، یک جای عالی در دانمارک محسوب می گردد، اما کاخ های عظیم زیادی وجود دارند که در سراسر کشور پراکنده هستند.

دور شدن از اسکاندیناوی

قطارهای سریع السیر برای مقصدهای محبوب (مانند کپنهاگ و استکهلم) در دسترس بوده و قطارهایی که در شب حرکت می نمایند، برای سفرهای طولانی ایده آل هستند. با این حال، مانند هر چیز دیگری در اسکاندیناوی، بلیط قطار گران است. رزرو و خرید بلیط های اینتریال (برای مسافران غیر اروپایی) یا یوریال (برای مسافران اروپایی) به پایین آمدن هزینه ها یاری خواهد نمود. اتوبوس ها در اسکاندیناوی به طرز شگفت آوری راحت بوده و جایگزین مناسبی برای شبکه ریلی منطقه هستند. براساس مقاله اسکاندیناوی کجاست شایان ذکر است که اتوبوس ها بهترین روش حمل و نقل هنگام مسافرت به مقاصد دوردست یا مناطق شمالی سوئد و نروژ هستند. اگر زمان کمی برای سفر دارید، بهترین انتخاب شما شرکت های هواپیمایی محلی هستند. کشتی ها نیز بخشی اساسی از سفر شما به اسکاندیناوی را شامل می شوند، بنابراین داروهای ضد تهوع را نباید فراموش کنید. براساس مطلب اسکاندیناوی کجاست به خاطر داشته باشید که سفر به قسمت های شمالی سوئد و نروژ در طول زمستان ممکن است سخت باشد، بخصوص اگر قصد کرایه ماشین یا مسافرت با اتوبوس را داشته باشید، چون جاده ها بسته می شوند. بنابراین، برنامه ریزی و آماده سازی بیشتر برای تعطیلات در اسکاندیناوی در فصل زمستان لازم است.

منبع: همگردی
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 976

به "سفر به اسکاندیناوی؛ منطقه ای فریبنده در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به اسکاندیناوی؛ منطقه ای فریبنده در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید