سامسونگ از تلویزیون های تازه سری 2023 خود رونمایی کرد

به گزارش گروه سرگرمی، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز و در آستانه رویداد CES 2023 از تلویزیون های تازه خود شامل سری های Neo QLED، MICRO LED و OLED رونمایی کرد. این تلویزیون ها که به همراه مجموعه ای از محصولات سری Lifestyle و لوازم جانبی معرفی شدند، دارای محصولات نوآورانه ای است که بر روی ارتقا ارتباطات و تجربیات شخصی سازی شده کاربران متمرکز شده است.

سامسونگ از تلویزیون های تازه سری 2023 خود رونمایی کرد

مجموعه وسیعی از پیشنهادات سامسونگ به کاربران یاری می نماید تا با استفاده از دستگاه هایی که هر روز در حال استفاده از آن هستند، تجربه های خاص خود را بسازند. سال جاری، سامسونگ در مسیر تکامل محصولات خود با ادغام یکپارچه وسایل مختلف به وسیله پلتفرم خانه هوشمند SmartThings یک گام بزرگ برای ساده تر کردن زندگی روزمره کاربران برداشته است.

چئولگی کیم، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ در این باره می گوید : در سال 2023، ما در حال عبور از مرزهای نوآوری هستیم تا به مصرف نمایندگان فراتر از کیفیت تصویر برتر، تجربه دستگاهی جامع و ممتاز را متناسب با آنچه که آنها از خانه یکپارچه خود احتیاج دارند، ارائه دهیم. در سامسونگ با SmartThings، فناوری پیشرفته ما یکپارچه و قابل رویت است و زندگی را پایدارتر، در دسترس تر و لذت بخش تر می نماید.

تجربه های متمایز و یکپارچه با Neo QLED

تازهترین مجموعه تلویزیون های 4K و Neo QLED 8K سامسونگ گزینه های پیشرفته ای را در اختیار مصرف نمایندگان قرار می دهد که هر احتیاجی را رفع می نماید. برای ارتقای کیفیت تصویر، این تلویزیون ها به پردازنده Neural Quantum مجهز شده است که از فناوریQuantum Mini LED-lit TV با پردازش 14 بیتی و تکنولوژی ارتقای هوش مصنوعی AI upscaling پشتیبانی می نماید. علاوه بر این قابلیت هایی همانند Shape Adaptive Light Control و Real Depth Enhancer Pro دیدنی تصاویری نزدیک به واقعیت را ممکن نموده اند. به یاری پنلی با رزولوشن بالا و قابلیت Auto HDR Remastering که با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی اجرا می گردد، وضوح تصاویر در تلویزیون های Neo QLED 2023 سامسونگ بیشتر از همواره شده است.

این تلویزیون ها با استفاده از فناوری هوش مصنوعی بصورت آنی، تصاویر استاندارد یا SDR را به تصاویر با رزولوشن بالا یا HDR تبدیل می نماید. در این روش صحنه به صحنه محتواهای SDR تجزیه و تحلیل می گردد تا تصاویری روشن تر و زنده تر به نمایش دربیاید.

علاوه بر این، کاربران SmartThings دیگر احتیاجی به خرید دانگل SmartThings جداگانه برای اتصال و کنترل دستگاه های Zigbee و Thread ندارند. در سال 2023، ماژول SmartThings Zigbee & Matter Thread مستقیماً در محصولات سامسونگ قرار داده خواهد شد و SmartThings به طور اتوماتیک دستگاه ها را برای کنترل آسان تر و اتصال یکپارچه به اینترنت اشیا(IOT) همگام سازی می نماید.

  • Chat Together : کاربران می توانند به راحتی وارد یک گروه چت آنلاین شوند تا افکار خود را به اشتراک بگذارند و در لحظه با دیگرانی که همان محتوا را دیدن می نمایند در تعامل باشند.
  • ConnecTime : برقراری تماس های ویدیویی از دستگاه های متصل را به تلویزیون آسان تر می نماید و در کنار آن چنانچه کاربر بخواهد تماس را از تلویزیون به صفحه نمایش دیگری منتقل نماید این کار را به راحتی انجام می دهد.
  • 3D Map View : طراحی شده تا به کاربران اجازه دهد به راحتی دستگاه های متصل را کنترل و پایش نمایند. این قابلیت سامسونگ در یک نگاه، تجربه دید پرنده ای بر فراز خانه و همه دستگاه های SmartThings را در اختیار کاربران قرار می دهد.

توسعه گزینه های دیدن با MICRO LED و OLED

سری MICRO LED 2023 سامسونگ مدل های تازهی را در بازه 50 تا 140 اینچ ارائه می دهد تا کاربران این دستگاه گزینه های بیشتری را برای داشتن کیفیت تصویر برتر داشته باشند. به لطف ماهیت ماژولار این دستگاه ها، کاربران می توانند بدون محدودیت در مقدار و نسبت، تلویزیون مورد نظر خود را بسازند. پنل های تلویزیون بدون حاشیه طراحی شده تا تلویزیونی یکپارچه در اختیار کاربران قرار گرفته و مرز بین نمایشگر و زندگی را از بین ببرد.

سامسونگ به منظور افزایش تنوع و ارائه گزینه های بیشتر به کاربران، مجموعه تازه تلویزیون های OLED 2023 را در مدل های 55، 65 و 77 اینچ طراحی نموده است. تازهترین مجموعه OLED سامسونگ از فناوری Quantum Dot بهره می برد که برای سری Neo QLEDهای سامسونگ پیشرفته است. بعلاوه با تجهیز به پردازنده Neural Quantum ضمن حفظ نقاط قوت آن، مقدار روشنایی و نمایش رنگ این تلویزیون ها بهبود می یابد.

این تلویزیون های تازه، با نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز و تمام ویژگی های هوشمند سامسونگ از جمله Samsung Gaming Hub ارائه می گردد. ضمن اینکه تلویزیون های OLED سامسونگ از فناوری AMDs FreeSync Premium Pro پشتیبانی می نماید که این موضوع برای نخستین بار در تلویزیون های سری OLED رخ می دهد تا تجربه منحصربه فردی از بازی های ویدیویی در دسترس گیمرها قرار بگیرد.

در نهایت، برای توسعه گزینه های دیدن، سامسونگ برنامه Samsung TV Plus را در تمام سری تلویزیون های هوشمند خود ارائه می نماید. این برنامه رایگان VOD بیش از 1800 کانال را در سراسر دنیا ارائه می نماید. این برنامه 100 درصد رایگان است و احتیاجی به دانلود، تهیه اشتراک یا دستگاه اضافی ندارد.

با Gaming Hub دنیای تازهی از بازی را کشف کنید

Gaming Hub، خانه تازه بازی در تلویزیون های هوشمند سامسونگ است که به کاربران امکان دسترسی نامحدود به هزاران بازی مورد علاقه خود از پلتفرمه هایی مانند Xbox، NVIDIA GeForce NOW، Amazon Luna و Utomik را بدون احتیاج به دانلود، محدودیت ذخیره سازی یا کنسول می دهد. بعلاوه، این نزدیک ترین تجربه بازی است که طی آن بازیکنان می توانند به سادگی تلویزیون خود را روشن نمایند و بازی نمایند.

Gaming Hub که سال گذشته راه اندازی شد، کیفیت تصویر فوق العاده، روینمودهای مولتی تسکینگ به بازی، مشارکت های گسترده و استریم 4k را ارائه می دهد. حالا بازیکنان حتی می توانند چندین نوع محتوا را به طور همزمان دیدن نمایند.

در سال 2023، با به روزرسانی GameBar 3.0 و تجهیز به قابلیت های MiniMap Sharing و Virtual Aim Point تجربه بازی برای هر نوع گیمری افزایش یافته است. MiniMap Sharing به بازیکنان این امکان را می دهد که نقشه کوچک بازی خود را در یک نگاه روی هر صفحه نمایشی ببینند، در حالی که Virtual Aim Point، که برای بازی های شوتر اول شخص (FPS) طراحی شده است، به بازیکنان این اجازه را می دهد تا در هر بازی، تصاویر مجذوب کننده تری را مشاهده نمایند تا بتوانند برترین شلیک را انجام دهند.

Gaming Hub بعلاوه بر روی مانیتورهای smart و گیمینگ (سری Odyssey) سامسونگ موجود است. با Odyssey Ark، گیمرها می توانند صفحه نمایش خود را بر اساس جهت دلخواه خود به صورت عمودی یا افقی بچرخانند و از بازی های مسحورنماینده با صفحه نمایش منحنی 55 اینچی خمیده با شعاع 1000R و صدای قدرتمند لذت ببرند.

سبک زندگی خود را با محصولات Lifestyle متنوع تر ارتقا دهید

احتیاجهای سبک زندگی کاربران به طور مداوم در حال تغییر است. برای راهبری این منظره، سامسونگ از محصولات و ویژگی های lifestyle تازهی رونمایی نموده است تا تجربه کاربری را به سطح دیگری ارتقا دهد و به مصرف نمایندگان این امکان را بدهد که نحوه مشاهده و تجربه نمایشگرها را مطابق احتیاجهای خود، سفارشی نمایند.

  • The Premiere 8k : در سال 2023، سامسونگ نسخه تازهی از پروژکتور لیزری خود، The Premiere 8K را معرفی می نماید. مجموعه پروژکتورهای فوق کوتاه برد سامسونگ، حالا در مدل 8k ارائه می گردد که همان صفحه نمایش فوق العاده بزرگ را با وضوح حتی بالاتر به کاربران ارائه می دهد. به منظور تطابق بین رزولوشن بالا با صفحات بزرگ، این مدل تازه صفحات تا حداکثر 150 اینچ را پشتیبانی می نماید.
  • The Freestyle : The Freestyle، یک دستگاه منحصربه فرد است که به کاربران اجازه می دهد هر چیزی را که می خواهند، در هر کجا که تمایل دارند، دیدن نمایند. در سال 2023، کاربران می توانند از ویژگی تازه Smart EDGE Blending استفاده نمایند که به کاربران امکان می دهد از دو دستگاه استفاده و محتوا را در نسبت تصویر 21:9 بدون احتیاج به تنظیم دستی دیدن نمایند. Freestyle 2023 بعلاوه از سامسونگ Gaming Hub برای تفریح بیشتر در حال حرکت پشتیبانی می نماید.
  • رابط کاربری و لوازم جانبی تازه: در سال 2023، سامسونگ یک Art Store تازه و بهبود یافته را با ویژگی هایی مانند پیش نمایش در یک نگاه و ارائه محتوای گسترده معرفی می نماید. این Art Store تازه تجربه بازدید از یک گالری یا موزه را بازسازی می نماید. این ویژگی، بعلاوه دارای یک قاب فلزی برای تجسم ظاهری مدرن و لوکس در قالب تازه است. تازهترین مجموعه تلویزیون های سامسونگ را می توان با پایه چرخان اتوماتیک (Auto Rotating Wall Mount & Stand) نصب کرد که چرخش اتوماتیک و تجربه دیدنی عمودی مدل های The Sero را به تلویزیون های دیگر، از جمله The Frame و Neo QLEDها، می آورد.

پایداری هر روزه با صفحه نمایش سامسونگ

مطابق با آخرین استراتژی زیست محیطی اعلام شده در سال 2022، سامسونگ به طور مداوم در حال همکاری با شرکای مختلف است تا تأثیر گسترده تری را در طول چرخه عمر محصول ارائه دهد. در نتیجه، هر مرحله از کارآمدتر کردن فرآیند فراوری گرفته تا کاهش بسته بندی و تغییر نحوه استفاده مصرف نمایندگان از محصولاتشان، منطبق تر با محیط زیست است.

  • مواد بازیافتی: برای سری محصولات 2023، سامسونگ 20 درصد از قطعات فلزی مورد استفاده برای کنترل از راه دور SolarCell را با پلاستیک بازیافتی گرفته شده از اقیانوس جایگزین خواهد نمود. علاوه بر این، در قسمت های اصلی برد برق، از قوطی های آلومینیومی بازیافتی و مس استفاده می گردد که جایگزین تقریباً 12 درصد از مواد اولیه مورد استفاده معمول است.
  • کاهش تأثیرات فراوری: سامسونگ یک قالب تزریق سبک وزن طراحی کرد که علاوه بر کاهش احتیاج به مواد، با ساختاری که می توان آن را تغییر کاربری داد، مصرف کلی انرژی و مواد خام مورد احتیاج برای فراوری را کاهش داد.
  • حالت صرفه جویی در مصرف انرژی به یاری هوش مصنوعی: به وسیله SmartThings، تلویزیون های 2023 سامسونگ از حالت صرفه جویی در مصرف انرژی هوش مصنوعی پشتیبانی می نمایند. قابلیت SmartThings Energy Service در تلویزیون ها با یک تغییر ساده به کاهش ردپای کربن یاری می نماید. در این سرویس، در صورت عدم استفاده از دستگاه، بر روی حالت صرفه جویی در مصرف انرژی تغییر حالت داده می گردد. به یاری 3D Map View، دریافت یک تصویر کلی از دستگاه های متصل و اجرای ایده های صرفه جویی در مصرف انرژی، آسان تر خواهد بود.
  • بسته بندی سازگار با محیط زیست: در سال 2023، بسته بندی اکوی تلویزیون های سامسونگ با با جوهر مصرفی بسیار کمتری فراوری می گردد و در کنار آن، سامسونگ از نوار کاغذی برای کاهش پلاستیک مصرفی در بسته بندی خود استفاده خواهد نمود. علاوه بر این، مقدار بسته بندی، کاهش می یابد تا انتشار کربن کمتر گردد.

صدای چند بعدی و کیفیت صدا با هوش مصنوعی

تجربه صفحه نمایش ممتاز تنها با صدای فوق العاده فراگیر کامل می گردد. در حالی که تلویزیون های سامسونگ با بلندگوهای داخلی چشمگیر عرضه می شوند، اما دارای ویژگی های صوتی و دستگاه های قدرتمندی هستند تا تجربه دیدنی سینمای واقعی را افزایش دهند.

  • بازسازی صدا با هوش مصنوعی: در سال 2023، تلویزیون و ساندبار پرچمدار سامسونگ قابلیت بازسازی صدا (AI Sound Remastering) را ارائه می نماید که از هوش مصنوعی برای بازسازی مجدد هر جزء صوتی استفاده می نماید تا اطمینان حاصل گردد که صداها واضح هستند، صداهای محیطی کاملاً فراگیر هستند و هر مولفه دقیقاً حجم مناسبی دارد.
  • ساندبارهای تازه: علاوه بر ساندبار پرچمدار HW-Q990C، با صدای 11.1.4 کاناله که از Dolby Atmos پشتیبانی می نماید، مدل فوق باریک HW-S800B صدای همه جانبه قدرتمندی را با پشتیبانی از Dolby Atmos و در یک سیستم 3.1.2 کاناله پخش می نماید. ارتفاع این ساندبار تنها 40 میلی متر و ضخامت آن 38 میلی متر است. این ساندبار به راحتی با هر تلویزیونی منطبق می گردد و صدای واضحی با باس قوی در اختیار شما قرار می دهد.
  • Q-Symphony: فناوری Q-Symphony در سال 2023 برای هماهنگی بیشتر بین تلویزیون و ساندبار ارتقا یافته است. تکرار تازهی از هماهنگی بین تلویزیون و ساندبار، Q-Symphony تازه 2023 صدای بسیار تکامل یافته ای را ارائه می دهد که برای آن ساندبار به واحد پردازش عصبی تلویزیون ضربه می زند تا سیگنال های صوتی را تجزیه و تحلیل کند و هر صدا را با جزییات بیشتر از هر زمان دیگری، پردازش کند.

در سال 2023 با هماهنگی و انسجام بیشتر بین تلویزیون ها و ساندبارهای سامسونگ، این دستگاه ها می توانند قدرتمند ترین و شخصی سازی ترین زیست بوم تفریح موجود را به کاربران ارائه دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات معرفی شده سامسونگ در CES 2023 لطفا به وبسایت www.samsung.com/firstlook4 مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2160

به "سامسونگ از تلویزیون های تازه سری 2023 خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از تلویزیون های تازه سری 2023 خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید