زمان شروع مجدد لیگ ایتالیا تعیین شد

به گزارش گروه سرگرمی، وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا تایید کرد که مسابقات سری آ از تاریخ 20 ژوئن مصادف با 31 خرداد ماه پیگیری خواهد شد.

زمان شروع مجدد لیگ ایتالیا تعیین شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه روز گذشته یک کنفرانس ویدیویی بسیار مهم با حضور مسئولان فوتبال ایتالیا و رقابت های سری آ برگزار گردید. همچنین در این جلسه وزیر ورزش کشور ایتالیا یعنی از وینچنزو اسپادافورا نیز حضور داشت.

از تاریخ 9 مارس هیچ دیداری در چهارچوب رقابت های سری آ برگزار نشده است؛ موضوعی که دلیل آن شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور ایتالیا بوده است.

حالا و در همین رابطه اما وزیر ورزش ایتالیا تایید کرد که مسابقات سری آ از ماه ژوئن پیگیری خواهد شد. بر این اساس مسابقات سری آ از 20 ژوئن مصادف با 31 خرداد ماه از سرگرفته خواهد شد و رقابت های جام حذفی ایتالیا نیز از تاریخ 13 ژوئن پیگیری می گردد.

با این حال هنوز 4 مسابقه از سری مسابقات هفته بیست و پنجم سری آ باقی مانده و به نظر می رسد که این بازی ها در اولویت قرار خواهند داشت و در ابتدای امر برگزار می شوند. همچنین به نظر می رسد که به زودی برنامه دقیق مسابقات اعلام خواهد شد.

  • شرط اینتر برای فروش لائورتا به بارسا
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 993

به "زمان شروع مجدد لیگ ایتالیا تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان شروع مجدد لیگ ایتالیا تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید