تور ارزان اروپا: روسیه صادرات گاز به اروپا را افزایش می دهد

به گزارش گروه سرگرمی، تهران (پانا) - معاون نخست وزیر روسیه بیان کرد مصرف داخلی گاز به رکورد بالایی رسیده اما مسکو همچنان آماده است در صورت درخواست اروپایی ها، عرضه گاز به اروپا را افزایش دهد.

تور ارزان اروپا: روسیه صادرات گاز به اروپا را افزایش می دهد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

قیمت قراردادهای کوتاه مدت گاز در اروپا سال جاری تحت تاثیر افزایش تقاضا پس از پاندمی، 800 درصد افزایش پیدا نموده است. با این حال قیمتها ماه جاری پس از این که روسیه گفت می تواند گاز بیشتری به اروپا عرضه کند، کاهش یافت اما این عرضه هنوز محقق نشده است.

الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیا 1 گفت: می خواهم تاکید کنم که روسیه سال جاری آمار مصرف گاز بالایی داشته است که به دلایل احیای مالی قوی بوده است.

روسیه که فراوری گاز و صادراتش به اتحادیه اروپا در حال حاضر هم به رکورد بالایی رسیده است، اعلام نموده که پیش از افزایش عرضه به بازار محموله های تک اروپا، ابتدا باید ذخایر گازی خود را پر کند.

نواک اشاره نکرد ذخایر گاز روسیه چه اندازه است اما برآورد می گردد که تاسیسات زیرزمینی اروپایی حدود 25 میلیارد متر مکعب گاز کمبود دارند.

معاون نخست وزیر روسیه تاکید نمود که تقاضای داخلی بالا مانع از عرضه بیشتر گاز به اروپا نمی گردد البته اگر چنین درخواستی مطرح گردد.

بر اساس گزارش رویترز، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه هم چهارشنبه گذشته گفته بود اگر اروپا درخواست کند، روسیه آماده است گاز بیشتری برای این منطقه فراهم کند و این اظهارات که مسکو تامین گاز را به دلایل سیاسی محدود نموده است را رد نموده بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1819

به "تور ارزان اروپا: روسیه صادرات گاز به اروپا را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: روسیه صادرات گاز به اروپا را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید