روستای صراخیه شادگان منظره بی نظیری در حوزه گردشگری دارد

به گزارش گروه سرگرمی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، روستای صراخیه شادگان منظره بی نظیری در حوزه گردشگری دارد.

روستای صراخیه شادگان منظره بی نظیری در حوزه گردشگری دارد

سید مصطفی فاطمی در همایش ملی گردشگری سبز که به میزبانی شادگان برگزار گردید، گفت: شادگان چندین روستا با قابلیت تبدیل شدن به محدوده های گردشگری را دارد که ظرفیتی مهم برای جذب گردشگران داخلی و خارجی محسوب می شوند.

وی ادامه داد: روستای صراخیه شادگان با قابلیتهای مناسبی که دارد، می تواند به عنوان کاندیدای جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانگردی باشد.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: این روستا منظره بی نظیری در حوزه گردشگری دارد ولی برای تبدیل شدن به کاندیدای روستای جهانی باید زیرساختهای دیگر در این روستا فراهم شود.

فاطمی اعلام کرد: اگر این روستا به عنوان کاندیدای روستای جهانی معرفی شود، عزم ملی برای تکمیل زیرساختها در آن شکل خواهد گرفت.

وی اضافه نمود: با نگاه محافظ محور که جامعه محلی و فعالان گردشگری در آن مشارکت داشته باشند، در حفظ محیط زیست گام برخواهیم داشت و در کنار آن توسعه گردشگری نیز شکل می گیرد.

فاطمی گفت: ایجاد زیرساختهای گردشگری به رونق مالی و اشتغال این منطقه یاری می نماید و امید است بتوان با ایجاد زیرساختهای گردشگری قدمی برای ساکنان آن منطقه برداشت.

وی اعلام کرد: یکی از معضلات گردشگری در شهرها این است که بعضی از مجموعه های گردشگری تغییر کاربری می دهند، نوع نگاهی که در گردشگری وجود دارد، این است که منفعت گردشگری به شهر بر می شود و این منفعت گردشگری در سطح شهر پخش می شود.

منبع: همگردی
انتشار: 2 آذر 1402 بروزرسانی: 2 آذر 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2270

به "روستای صراخیه شادگان منظره بی نظیری در حوزه گردشگری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای صراخیه شادگان منظره بی نظیری در حوزه گردشگری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید